;
coinex

توسعه نرم افزاری گوشی گلکسی نوت 6 آغاز شده است

توسعه نرم افزاری گوشی گلکسی نوت 6 آغاز شده است

سامسونگ تا کنون 5 گوشی از سری گلکسی نوت خود را عرضه کرده است که آخرین آن در آگوست سال گذشته معرفی شد. گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ هنوز هم جزو پرچمداران این شرکت به شمار می آید، هر چند که در حال حاضر محصولات قوی تری همچون گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز وجود دارند. اما در مورد فبلت جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 6 تا کنون شاهد انتشار شایعات مختلفی بودیم و حاکی از این هستند که این گوشی در تاریخ 15 آگوست در آمریکا رونمایی خواهد شد.

به گزارش سام موبایل، سامسونگ توسعه نرم افزاری گلکسی نوت 6 را آغاز کرده است. همگان انتظار دارند تا مطابق هر سال، فبلت جدید سامسونگ دارای مشخصات بالا و طراحی زیبایی باشد. این احتمال وجود دارد که طراحی این فبلت شباهت زیادی به گوشی گلکسی اس 7 داشته باشد و از لحاظ مشخصات و سخت افزاری حتی قوی تر از آن باشد. گفته می شود این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت. قدرت پردازشی این گوشی نیز توسط چیپ ست اگزینوس 8890 سامسونگ و پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای تامین می شود و البته این امکان وجود دارد که در بعضی مناطق این گوشی با چیپ ست اسنپدراگون 823 عرضه شود. 6 گیگابیت رم و باتری غیر قابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصه های گوشی جدید سامسونگ هستند.

پیش بینی می شود که  همان دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده در گوشی گلکسی اس 7 در ساخت گلکسی نوت 6 به کار گرفته شود. البته به طور حتم سامسونگ با اعمال بهبود های نرم افزاری سعی در ارتقا این دوربین خواهد داشت. پورت USB نوع C یکی از ویژگی های بود که در گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود نداشت، اما به احتمال زیاد گوشی گلکسی نوت 6 به این ویژگی مجهز خواهد بود.

این احتمال وحود دارد که ورژن دیگری از گوشی گلکسی نوت 6 با اسم گلکسی نوت 6 لایت به همراه چیپ ست اسنپدارگون 820 و 4 گیگابایت رم نیز معرفی شود. بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر