;
coinex

نتایج بنچمارک Geekbench نشان می دهد گوشی موتو G4 دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود

نتایج بنچمارک Geekbench نشان می دهد گوشی موتو G4 دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود

گوشی هوشمند موتو G4 قرار است تا طی برگزاری مراسم جداگانه ای در دهلی نو و مکزیک رونمایی شود. به تازگی نتایج بنچمارک این گوشی در Geekbench منتشر شده است و به واسطه آن برخی مشخصات گوشی فاش شد.

پیش از در این شایعات داشتیم که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه میدهد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نکته حائز اهمیت در مورد شایعات قبلی این است که عنوان شده بود گوشی موتو G4 دارای 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت خواهد بود. اما نتایج تست Geekbench نشان می دهد گوشی مذکور دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود. با این تفاسیر یا شایعات قبلی اشتباه بودند یا اینکه نتایج بنچمارک Geekbench به گوشی موتو G4 Plus مربوط می شود. علاوه بر این نتایج منتشر شده نشان می دهد که قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 617 و پردازنده 8 هسته ای تامین می شود و همچنین نسخه اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود.

نسخه پریمیوم گوشی موتو G4 به یک حسگر اثر انگشت مجهز خواهد بود که در داخل دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده است و دوربین اصلی آن نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می رسد که هر دو گوشی به فناوری شارژ سریع مجهز خواهند بود که در نتیجه فرآیند شارژ باتری آن ها سریع تر از حالت معمول صورت خواهد گرفت.

گفتنی است گوشی موتو G4 در آزمایش تک هسته امتیاز 719 و در بخش چند هسته امتیاز 3076 را به ثبت رساند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر