;
coinex

پتنت ساعت هوشمند سامسونگ با رابط کاربری مجازی

پتنت ساعت هوشمند سامسونگ ، یک رابط کاربری مجازی را بر روی پوست کاربر منعکس می کند، به طوری که بتوان از روی پوست کنترل ساعت را به دست گرفت.

پتنت ساعت هوشمند سامسونگ ، یک رابط کاربری مجازی را بر روی پوست کاربر منعکس می کند، به طوری که بتوان از روی پوست کنترل ساعت را به دست گرفت.

یکی از چالش های پیش روی اکثر تولید کنندگان ساعت هوشمند، ایجاد یک روش ورودی طبیعی و راحت برای دستگاه های کوچک نهفته است. اپل واچ، بیشتر روی کنترل صفحه نمایش لمسی متکی است اما همچنین دارای یک مهره ی فیزیکی برای اسکرول، زوم و دیگر اعمال این چنینی است. ساعت گیر S2 سامسونگ نیز داری یک قاب چرخشی است که باعث می شود صفحه نمایش دایره ای آن قابل حرکت باشد. به عبارت دیگر، کنترل لمسی موجود، برای ساعت های هوشمند با توجه به ابعاد آن ها، ایده آل نیست.

برخی از تولید کنندگان بیش از دیگران روی ایجاد روش های کنترل جایگزین برای ابزارهای پوشیدنی خود سرمایه گذاری کرده اند. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که عادت به این دارد که کانسپت های جدید را در پتنت هایش نشان دهد و برای فن آوری های جدید فرصتی تازه ایجاد کند. جالب است که یکی از پتنت های نسبتا قدیمی ساعت هوشمند سامسونگ ، روش ورودی ساعت هوشمند مبتنی بر پروژکتور را توصیف می کند، که این می تواند نشان دهنده ی چشم انداز این شرکت کره ای از آینده باشد.

پتنت ساعت هوشمند سامسونگ با رابط کاربری مجازی، یک روشی توسعه یافته توسط سامسونگ را توصیف می کند که مبتنی بر یک پروژکتور است و قطعات پرتوی رابط کاربری را بر روی پوست پوشنده لباس، مثلا بر روی ساعد و یا پشت دست او نمایش می دهد. با توجه به توضیحات این پتنت، ” این دستگاه پوشیدنی شامل یک پروژکتور تصویر برای انعکاس یک صفحه نمایش رابط کاربری مجازی است. یک دوربین نیز برای گرفتن یک تصویر و یک پردازنده  برای تشخیص یک منطقه هدف از تصویر گرفته شده توسط دوربین، دارد “. به عبارت دیگر، یک پروژکتور کوچک عناصر پرتوهای رابط کاریری خاص را روی پوست کاربر، منعکس می کند و یک دوربین به حرکات کاربر چشم می دوزد و تعامل کاربر را با رابط کاربری مخابره شده می خواند،سپس اطلاعات آنها را با یک چیپ ست پردازش و ترجمه کرده  و اقدامات لازم را انجام می دهد.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از نرم افزار نقشه در ساعت هوشمند سامسونگ با رابط کاربری مجازی، اطلاعات ثانویه در مورد مکان ها، نقاط دیدنی، نقاط مورد علاقه و غیره را می توان در پوست پوشنده لباس مانند یک صفحه نمایش دید. همچنین به نظر می رسد که این سیستم نه تنها قادر به شناخت تب هایی است که کاربر اعمال می کند بلکه دست خط و حرکات دست او را نیز می خواند.

هر چند این پتنت به تازگی کشف شده، اما در اصل در نوامبر سال 2014 به ثبت رسیده است. هیچ تضمینی وجود ندارد که سامسونگ به کار بر روی این کانسپت ادامه دهد و در آینده شاهد ساعت هوشمند سامسونگ با رابط کاربری مجازی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر