;
coinex

گوشی های هوشمند اکسپریا اکس و اکس پرفورمنس تنها 20 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارند

گوشی های هوشمند اکسپریا اکس و اکس پرفورمنس تنها 20 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارند

هر چند که شرکت سونی سری گوشی های ایکسپریا اکس خود را در ماه فوریه همزمان با گوشی های ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 معرفی کرد اما هنوز این 3 گوشی جدید خود را عرضه نکرده است. اما گفته می شود این گوشی ها در اواخر ماه جاری در دسترس قرار خواهند گرفت. اما نکته ای که در مورد این گوشی ها وجود دارد این است که میزان حافظه داخلی ورژن های 32 گیگابایتی گوشی های ایکسپریا اکس و ایکسپریا اکس پرفرومنس پایین تر از حد انتظار است.

به گفته شرکت سونی از 32 گیگابایت حافظه داخلی گوشی های اکسپریا اکس و اکسپریا اکس پرفورمنس، 12 گیگابایت به سیستم عامل و دیگر نرم افزار ها اختصاص یافته است و بقیه آن آزاد است. بنابراین کاربران این دو گوشی برای ذخیره فایل ها، برنامه های و موسیقی مد نظرشان تنها 20 گیگابایت در اختیار خواهند داشت. سونی در مورد این موضوع در هفته های گذشته هشدار داده بود. اگر نگاهی به محصولات قبلی سونی مانند اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت سونی داشته باشید، خواهید دید که این گوشی ها 27 گیگابایت حافظه مفید برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار دارند. بنابراین انتظار می رود که سونی در محصولات جدید خود خدمات بهتری را ارائه کند.

در حالت نرمال گوشی های اندرویدی 32 گیگابایتی، حدود 24 الی 25 گیگابایت حافظه خالی در اختیار دارند. بنابراین این موضوع که گوشی های جدید شرکت سونی 20 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد می تواند بسیاری از کاربران را نا امید کند. هر چند که هر دو گوشی از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می کنند. دیگر گوشی خانواده اکس، یعنی اکسپریا XA، شانزده گیگابایت حافظه داخلی دارد که از این میزان 5 گیگابایت در اختیار سیستم عامل بوده و مابقی آزاد است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر