;
coinex

انتساب یک رئیس برای بخش واقعیت مجازی گوگل

امیت سینگ، رئیس Google for Work، واحد محصولات اداری گوگل، از این پس رهبری کسب و کار بخش واقعیت مجازی گوگل را بر عهده خواهد داشت.

امیت سینگ، رئیس Google for Work، واحد محصولات اداری گوگل، از این پس رهبری کسب و کار بخش واقعیت مجازی گوگل را بر عهده خواهد داشت.

هنگامی که گوگل برای اولین بار امیت سینگ، را در سال 2010، استخدام کرد، او بیست سال قبل از آن تاریخ در اوراکل کار می کرد. بخش Google for Work تحت رهبری او، رشد کرد و به صورت قابل ملاحظه ای گسترش یافت. Google for Work سرویسی از گوگل است که نسخه های سفارشی از محصولات گوگل را با استفاده از یک نام دامنه ارائه شده توسط مشتری، فراهم می کند. در واقع این بخش ارائه دهنده ی تکنولوژی پیشتاز مبتنی بر کلاود است. در حال حاضر این غول جستجو، مجددا  از نقش بسزای امیت سینگ در بخشی دیگر، استفاده می کند. امروز در توییتی، سینگ نشان داد که او در حال انتقال به واحد جدید، یعنی بخش واقعیت مجازی گوگل است تا کسب و کار و عملیات این واحد را رهبری کند.

این تغییر به عنوان شواهدی قوی تاکید می کند که گوگل چقدر در صرف انرژی برای تحقیقات واقعیت مجازی، مصمم است،  زیرا امیت سینگ فرد با ارزشی در دم و دستگاه این کمپانی محسوب می شود. با این حال، همانطور که قبلا نیز دیدیم، بخش واقعیت مجازی گوگل هدف  نهایی این کمپانی نیست، در واقع گوگل در درجه اول علاقه مند به تکنولوژی واقعیت افزوده است، جهانی که در آن جریان ثابتی از اطلاعات مربوطه، زندگی روزمره ی ما را اشباع می کنند. پروژه های بخش واقعیت مجازی گوگل ، در آینده نزدیک، گسترش خواهند یافت، به خصوص با شایعه پرده برداری از یک هدست اختصاصی واقعیت مجازی اندرویدی در هفته آینده، این گمان زنی ها محکم تر خواهد شد.

هنوز هیچ خبری از اینکه چه کسی جایگزین سینگ در Google for Work می شود، وجود ندارد، اما غیبت او احساس خواهد شد.

انتظار داریم که در کنفرانس I / O  گوگل اطلاعات بیشتری از روند عملکرد این کمپانی دریابیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر