;
coinex

سامسونگ، سال دیگر 5 گوشی هوشمند گلکسی پرچمدار عرضه می کند

سامسونگ، قصد دارد در سال 2017، پنج گوشی هوشمند گلکسی پرچمدار عرضه کند که در این میان یک گوشی تاشو قرار دارد.

سامسونگ، قصد دارد در سال 2017، پنج گوشی هوشمند گلکسی پرچمدار عرضه کند که در این میان یک گوشی تاشو قرار دارد.

طرفداران سامسونگ به دنبال دیدن یک گوشی پرچمدار جدید در سال جاری هستند و هنوز تا زمان نگرانی و هیجان برای گوشی هوشمند گلکسی پرچمدار بعدی که سامسونگ در سال 2017 وارد بازار می کند، فاصله ی زیادی باقی است. گلکسی نوت 6 طی چند ماه آینده، عرضه خواهد شد و سپس باید زمان طولانی منتظر باشیم تا اوایل سال آینده میلادی، اولین پرچمداران جدید این شرکت را ببینیم. به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد پنج گوشی هوشمند گلکسی پرچمدار جدید را در سال 2017، عرضه کند.

این پنج پرچمدار جدید شامل مدل های گلکسی S8، گلکسی S8 اج، گلکسی نوت 7، گلکسی نوت 7 اج، و همچنین گلکسی X می شوند. چهار پرچمدار اول، صفحه نمایش سوپر آمولد با کیفیت تصویر 2.5K  و با تنظیمات ساب پیکسل  RBG خواهند داشت و گلکسی X نیز گوشی هوشمند تاشو سامسونگ خواهد بود و یک صفحه نمایش 4K با تنظیمات ساب پیکسل الماس PenTile خواهد داشت.

تقریبا یک سال پیش بود که گزارشات نشان می داد که سامسونگ روی Project Valley، کار می کند. این پروژه، یک گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ بود. اکنون گزارشات اخیر از کره نشان می دهد که این گوشی در نهایت ممکن است در سال 2017 عرضه شود.

شنیده ها حاکی از این است که گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ درست مانند یک کیف پول، به راحتی از وسط تا می شود، از این رو حمل آن در جیب، بسیار راحت تر خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر دارای چندین پتنت برای تکنولوژی هایی است که در داخل یک گوشی هوشمند تاشو استفاده می شود. به همین خاطر اگر بالاخره یک گوشی هوشمند تاشو در سال آینده از این شرکت ببینیم، خیلی تعجب آور نخواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر