;
coinex

آیفون 7 4.7 اینچی در رنگ طلایی، احتمالا جعلی است

این احتمال وجود دارد که تصویر اخیر منتشر شده از آیفون 7 4.7 اینچی طلایی رنگ، حقیقی نباشد.

این احتمال وجود دارد که تصویر اخیر منتشر شده از آیفون 7 4.7 اینچی طلایی رنگ، حقیقی نباشد.

در تاریخچه ی گوشی های پرچمدار اپل، آیفون 7 بدترین رازداران را داشته است. می توان گفت که تقریبا اطلاعات دقیقی از حرکت بعدی کوپرتینو، توسط افرادی مانند مینگ چی کو و سایر منابع، ماه ها قبل از معرفی رسمی آیفون 7 در ماه سپتامبر منتشر شده است.

شواهد فراوان حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد آیفون 7 4.7 اینچی و آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی و مجهز به دوربین دو لنزی با قابلیت زوم اپتیکال را معرفی کند. البته، ویژگی های دیگر نیز در دستگاه تعبیه خواهد شد؛ اما در حال حاضر بیایید به عکس لو رفته ی جدید نگاهی داشته باشیم.

عکسی که گفته می شود آیفون 7 4.7 اینچی را نشان می دهد، در سایت ویبو (وبسایت وبلاگ نویسی میکرو چینی) منتشر شده و در دنیای آنلاین به گردش افتاده است. این تصویر که آیفون 7 4.7 اینچی را در رنگ طلایی نشان می دهد، طراحی های متفاوتی را در مقایسه با آیفون 6 و 6 اس نشان می دهد. مشاهده می کنید که گوشی منحنی تر بوده، نوارهای آنتن به قسمت بالایی و پایینی گوشی انتقال یافته و ماژول جدیدی بین دوربین iSight و فلش ال ای دی به چشم می خورد؛ که می تواند سیستم فوکوس خودکار لیزری، سنسور اصلاح رنگ و یا هر چیز دیگر باشد.

این احتمال وجود دارد که تصویر اخیر منتشر شده از آیفون 7 4.7 اینچی طلایی رنگ، حقیقی نباشد..

اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید، متوجه جعلی بودن آن می شوید؛ البته این تنها یک احتمال بوده و اصلا قطعی نیست. شایان ذکر است، مواردی که مشاهده می کنیم تنها با شایعات، رندر ها و تصاویر لو رفته تطابق دارد؛ بنابراین، احتمال جعلی و یا حتی حقیقی بودن تصویر وجود دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر