;
coinex

ردیاب تناسب اندام گارمین با نام +Vivosmart HR معرفی شد

گارمین از ردیاب تناسب اندام جدید +Vivosmart HR خبر می دهد

ردیاب تناسب اندام گارمین با نام +Vivosmart HR معرفی شد.

گارمین در حال حاضر دارای طیف گسترده ای از ردیاب های عالی ست اما این دلیل نمی شود که از تلاش برای عرضه ی محصولات بهتر دست بردارد. چند ماه پیش گارمین از یک جفت پوشیدنی رونمایی کرد و یکی از مدل های محبوب آن، Vivosmart HR است که متاسفانه جی پی اس (GPS) ندارد.

گارمین از ردیاب جدیدی به نام +Vivosmart HR خبر می دهد که قابلیت جی پی اس آن فعال است و به قیمت ۲۱۹.۹۹ دلار عرضه می شود. اینطور که به نظر می رسد گارمین از فقدان قابلیت جی پی اس ناراحت بوده بنابراین با معرفی یک نسخه ی بهبود یافته از Vivosmart HR درصدد رفع این موضوع برامده است. بنابراین گارمین بند ردیابی عرضه می کند که عمدتا از نظر عملکردی مشابه  Vivosmart HR است ولی اکنون با جی پی اس توکار هم همراه می شود. این پوشیدنی هم اکنون مسافت و سرعت (گام ها) را اندازه گیری می کند که قطعا برای همه ی دوندگان جذاب خواهد بود. این ردیاب همچنین شامل یک گام زننده ی مجازی هم هست که شما را تشویق و ترغیب می کند تا سرعت را در حد از پیش تعریف شده ای نگه دارید و همچنین قابلیت های سبقت خودکار و توقف خودکار هم به نمایش می گذارد. از دیگر عملکردهای جدید و خوب این ردیاب، Move IQ است که به صورت خودکار فعالیت و یا تمرین ورزشی شما را تشخیص می دهد.

این ردیاب تناسب اندام جدید هم درست مانند مدل بدون جی پی اس Vivosmart HR با نمایشگر تاچ اسکرین که به مدت ۱ ثانیه روشن می ماند و مشخصات معمول بند تناسب اندام – شمارش قدم، کالری سوخته شده، طبقات بالا رفته، شدت فعالیت، نوتیفیکیشن های تلفن، کنترل موسیقی، یادآوری فعالیت ها و … همراه می شود. اندازه گیری ضربان قلب به طور مداوم هم از قابلیت های دیگر این ردیاب است. در نهایت به لطف اپلیکیشن Garmin Connect برای آی او اس و اندروید شما می توانید به راحتی تمامی آمار گوشی هوشمند خود را توسط این گجت بازبینی کنید.

عمر باتری این گجت با جی پی اس توکار تا ۸ ساعت دوام می آورد اما اگر این قابلیت را غیرفعال کنید عمر باتری آن تا ۵ روز هم دوام می آورد.

قیمت این پوشیدنی همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد، ۲۱۹.۹۹ دلار است و در سه رنگ مشکی / خاکستری، بنفش و آبی تیره موجود است. این گجت از هفته ی آینده در دسترس قرار می گیرد. لازم به ذکر است که قیمت مدل بدون جی پی اس آن ۱۴۹.۹۹ دلار است.

قیمت این پوشیدنی همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد، ۲۱۹.۹۹ دلار است و در سه رنگ مشکی / خاکستری، بنفش و آبی تیره در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر