;
coinex

برنامه ی اپل برای تولید آیفون های بعدی

در این گزارش به نقل از فردی که از این اسرار محرمانه با خبر است، این موضوع اضافه شده است که سه مدل آی فون 7 تولید خواهد شد. در واقع یک مدل معمولی، یک آی فون7 پلاس و یک آیفون 7 پرو یا پلاس پرمیوم، در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با توجه به گزارشی که امروز منتشر شد، ساخت آیفون 7 با تاسیسات متعلق به تولید کنندگان طرف قرار داد با Pegatron و Foxconn آغاز شده است. در این گزارش به نقل از فردی که از این اسرار محرمانه با خبر است، این موضوع اضافه شده است که سه مدل آی فون 7 تولید خواهد شد. در واقع یک مدل معمولی، یک آی فون7 پلاس و یک آیفون 7 پرو یا پلاس پرمیوم، در اختیار کاربران قرار می گیرد.
شنیده هایی در مورد مدلی از آیفون 7 پلاس با دوربین اصلی دوگانه نیز وجود داشته است، همچنین شایعات قبلی، آی فون 7 پلاس یا یک نوع جدید پرو از این مدل، را نشان می دادند. شایعه ای نشان می دهد که یک جفت لنز 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن در نظر گرفته شده است. یکی از آنها OIS است و دیگری زوم نوری 2-3x است. سال گذشته از شرکت تصویربرداری اسرائیل LINX لنز های آیفون خریداری شده است.
گفته می شود که مدل بعدی گوشی های هوشمند اپل، تغییرات و قابلیت های جدیدی نسبت به مدل های قبلی نخواهد داشت.  یکی از تحلیلگران اپل به نام مینگ-چی کو اعلام کرده است که به اعتقاد او، آی فون 7، ویژگی جدابی برای فروش ندارد.از طرفی آخرین گمانه زنی ها نشان می دهد که اپل در سال ٢٠١٧ از آیفون 7S می گذرد و سالگرد 10 ام خود را با عرضه ی آیفون ٨ شروع می کند.
بر اساس شایعات موجود، نسخه 2017 آیفون یک صفحه نمایش لبه تا لبه خواهد دلشت که که طیف جلوی دستگاه را پوشش می دهد. همچنین تاچ آی دی در داخل صفحه نمایش همراه با دوربین جلو و اسپیکرها تعبیه شده است. تغییرات دیگری که در مورد آی فون سال ٢٠١٧ می دانیم، استفاده از نمایشگر خمیده ی آمولد است. البته گزارشی می گوید که این مورد را در سال ٢٠١٨ شاهد خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر