;
coinex

سامسونگ 60 درصد از پنل های اولد آی فون را عرضه خواهد کرد

 پنل های اولد جدید از لحاظ وضوح رنگی، دقیق تر و از نظر قدرت، کارآمد تر از همه هستند و انتظار می رود که تا سال آینده به سطح بهره وری قدرت پنل ال سی دی دست یابد. بنابراین، اپل بالاخره به  بکار بستن صفحه نمایش های اولد برای برای آیفون های بعدی، روی آورده است.

پنل های اولد جدید از لحاظ وضوح رنگی، دقیق تر و از نظر قدرت، کارآمد تر از همه هستند و انتظار می رود که تا سال آینده به سطح بهره وری قدرت پنل ال سی دی دست یابد. بنابراین، اپل بالاخره به  بکار بستن صفحه نمایش های اولد برای برای آیفون های بعدی، روی آورده است.

در حال حاضر در مورد اینکه اپل حدود 100 میلیون پنل اولد از سامسونگ سفارش داده است، چیزهای شنیده می شود. به گفته لی چونگ هون، رئیس و تحلیلگر ارشد تحقیقات UBI ، سامسونگ 60 درصد از پنل های اولد را برای آی فون بعدی که انتظار می رود تا سال 2018 وارد بازار شود، ارائه خواهد داد. ال جی، رقیب کره ای این کمپانی، حدود 20 تا 30 درصد از تقاضا را بر عهده دارد و باقی پنل ها را ژاپن دیسپلی و فاکسکان تولید خواهند کرد.

مشابه گلکسی اس 7 اج، اپل نیز ممکن است یک آیفون با صفحه نمایش اولد خمیده عرضه کند. به گفته لی، 30 درصد از آیفون های ساخته شده در سال 2018 صفحه نمایش خمیده، خواهند داشت و انتظار می رود که در سال 2020.این تعداد به 80 درصد برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر