;
coinex

اپل از شتاب دهنده توسعه اپلیکیشن در هند خبر می دهد

اپل از شتاب دهنده توسعه اپلیکیشن در هند خبر می دهد

اپل از شتاب دهنده توسعه اپلیکیشن در هند خبر می دهد.

به عنوان بخشی از اولین بازدید مدیر عامل اپل، تیم کوک در هند، این کمپانی اعلام کرد که طرح شتاب دهنده ی توسعه اپلیکیشن های جدید iOS در سیلیکون ولی هند، Bengaluru تا اوایل سال ۲۰۱۷ افتتاح خواهد شد.

این مرکز جدید گام بزرگی در راستای تلاش اپل برای گسترش سهم خود در این بازار در حال رشد جهان می باشد. این مرکز جدید، توسعه دهندگان این کشور را برای ایجاد اپلیکیشن ها برای آی او اس تشویق و ترغیب می کند.

تیم کوک مدیر عامل اپل گفت: “هند یکی از جدی ترین مراکز توسعه iOS و کارآفرینی در جهان است. با افتتاح این مرکز جدید در Bengaluru، دسترسی به ابزارهایی که به توسعه دهندگان کمک می کند تا اپلیکیشن های خلاقانه برای مشتریان سراسر جهان ایجاد کنند، آسان می شود.”

این مرکز در قالب جلسات هفتگی توسط کارشناسان اپل و بررسی تک تک اپلیکیشن ها از توسعه دهندگان هندی پشتیبانی می کند. این مرکز همچنین در مورد سوئیفت (Swift)، زبان برنامه نویسی اپل برای اپلیکیشن های آی او اس، اپل تی وی، مک او اس (Mac OS) و اپل واچ راهنمایی های ارزنده ای ارائه می دهد. اوایل امسال بود که اپل از یک مرکز توسعه ی اپلیکیشن آی او اسی در ناپل، ایتالیا هم خبر داد.

همچنین انتظار می رود در طول این سفر، تیم کوک پس از تجربه ی اولین کاهش در فروش جهانی آیفون در فصل گذشته بر روی افزایش درآمدهای اپل از سوی هند هم تمرکز کند. با کاهش تقاضا در غرب و چین، هند برای این غول تکنولوژی اهمیت بیشتری کسب کرده است.

R Chandrashekhar رئیس NASSCOM می گوید: “سرمایه گذاری اپل در بنگلور از طریق شتاب دهنده ی توسعه دهنده ی iOS به رشد و توسعه ی سریع استعدادهای این منطقه کمک خواهد کرد. مهارت ها و آموزش هایی که توسعه دهندگان از این طریق کسب می کنند به طور قابل توجهی طراحی اپلیکیشن های آنها را بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا به بازار گسترده تری دست یابند.”

انتظار می رود که کوک، یک مرکز توسعه تکنولوژی در Hyderabad معرفی کند، همانگونه که در فوریه اعلام شد. احتمالا این کمپانی برای باز کردن اولین فروشگاه  خرده فروشی خود  در این کشور، از دولت هند تاییدیه بگیرد.  تیم کوک در این دیدار، با نخست وزیر نارندرا نیز ملاقات خواهد کرد.

کوک، بازار بزرگ و رو به رشد هند را با بازار چین مقایسه کرد. با این وجود متذکر شد که احتمالا رشد در این کشور زمانبر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر