;
coinex

اولین نصب تجاری نمایشگر آینه ای سامسونگ

 نمایشگر آینه ای سامسونگ برای اولین بر در یک آرایشگاه به صورت تجاری نصب شد.

نمایشگر آینه ای سامسونگ برای اولین بر در یک آرایشگاه به صورت تجاری نصب شد.

مدتی است که می دانیم سامسونگ به صورت خستگی ناپذیر بر روی تولید نمایشگر آینه ای خود کار کرده است. امروز نشانه ای از اولین نصب آن را در محیط های خرده فروشی می بینیم. فروشگاه خوش شانس سالن مو LEEKAJA HAIRBIS در سئول کره جنوبی، یک مدل 55 اینچی از این نمایشگر آینه ای سامسونگ را در اختیار دارد.

کارکنان این سالن مو، به وسله ی نمایشگر آینه ای سامسونگ، یک تجربه آرایشگری سفارشی منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه می دهند. مشتریان فهرست مدل مو و رنگ های مختلف را علاوه بر مشاهده اطلاعات در مورد آخرین روند مد، به طور مستقیم از نمایشگر آینه ای ساموسنگ خواهند دید. در واقع می توان گفت، نمایشگر آینه ای سامسونگ ، مشتریان را قادر به تجربه ی یک محیط تعاملی می کند.

غول تکنولوژی کره انتظار دارد که نمایشگر آینه ای سامسونگ در تعداد انگشت شماری از بازارهای مختلف، از جمله مد، مبلمان، طراحی داخلی و خرده فروشی معرفی شود. در طول سال جدید بعدی، سراسر خرده فروشان جهان به صورت مستقل از امکانات نمایشگر آینه ای ساموسنگ بهره خواهند برد.

سامسونگ الکترونیک به عنوان یک رهبر جهانی در خلق راه حل های نوآورانه در صنعت نمایشگر مخسوب می شود. ایجاد این آینه ی تعاملی نیز یکی از دستاورد های کاربر پسند آن خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر