;
coinex

خلاصه ای از اخبار تکنولوژی امروز

 در این بخش خلاصه ای از اخبار تکنولوژی روز چهارشنبه را می خوانید؛ با تکرا همراه شوید.

در این بخش خلاصه ای از اخبار تکنولوژی روز چهارشنبه را می خوانید؛ با تکرا همراه شوید.

1. برنامه ی شتاب دهنده ی اپل در هند ایجاد می شود؛ این برنامه به منظور سرعت بخشیدن و تقویت استارتاپ های منطقه به وجود می آید. این اولین بار است که تیم کوک به این کشور سفر می کند.

2. کنفرانس سالانه ی توسعه دهندگان گوگلI/O  2016 امروز برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی این کنفرانس، به این لینک مراجعه کنید.

3. موتورولا به صورت اتفاقی، آپگرید بهترین گوشی هوشمند اندرویدی سال 2015 را معرفی کرد. این شرکت دو مدل از سری موتو جی را عرضه می کند.

4. جف بزوس، مدیر عامل آمازون می گوید، قطعا فروشگاه های آجر و ملات بیشتری به وجود خواهند آمد. این شرکت، سال گذشته اولین فروشگاه خود را در سیاتل احداث کرد.

5. جدید ترین آپدیت iOS اپل، برای آیپد پرو دردسر ساز شد. برخی از کاربران جدید آیپد پرو از ارور های ناشی از iOS 9.3.2 ابراز نارضایتی کردند.

6. چین درباره ی تهدید آمیز بودن مسائل امنیتی محصولات اپل تحقیق می کند.

7. یک هکر اوکراینی به دلیل اجرای نقشه ی تجارت داخلی که برای او 30 میلیون دلار به ارمغان آورد، مجرم شناخته شد. این هکر وارد سایت هایی می شد که اخبار منتشر نشده ی خود را ذخیره کرده بودند.

8. مایکرسافت در مقابل Brexit قد علم کرد. این شرکت در بریتانیا، بیش از 5000 کارمند دارد.

9. هزاران نفر نگران برنامه ی BBC هستند؛ بی بی سی قصد دارد وبسایت دستور غذایی خود راکنسل کند. این برنامه به دلیل مسائل مالی اجرا می شود.

10. مدیرعامل یکی از استارتاپ ها می گوید، اگر سرمایه گذاران بگویند که می توانند چیزهایی بیشتری غیر از پول را فراهم کنند، حرف بیهوده ای زده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر