;
coinex

کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند

کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند

SwiftKey یکی از کیبوردهای محبوب هواداران است و توسعه دهندگان آن همیشه سخت در تلاش هستند تا انتظارات معمول کاربران از یک کیبورد خوب را برآورده کنند. برای مثال می توان به SwiftKey Neural اشاره کرده که با روش یادگیری ماشین کلمات را به بهترین شکل پیش بینی می کند. حالا SwiftKey در حال تست نسخه بتای برنامه اندرویدی به نام Swiftmoji است؛ این کیبورد ایموجی هایی را که شما قصد استفاده از آن ها را دارید پیش بینی می کند.

در نگاه اول عملکرد این کیبورد معمولی به نظر می رسد، چرا که طرز کار آن به این گونه نیست که کلمات و ایموجی ها را به مانند دیگر کیبورد ها جایگزین کند، اما استفاده از ایموجی ها را آسان تر می کند. بنابراین شما امکان تایپ معمولی و پیش بینی کلمات را در اختیار خواهید داشت اما ویژگی که آن را از دیگر کیبورد ها متمایز می کند این است که بر اساس متنی که تایپ می کنید ایموجی مربوط را پیش بینی می کند. برای مثال چنانچه در حال صحبت در مورد غذا، رستوران یا گرسنگی باشید، این کیبورد شکلک پیتزا، کیک و خوراکی های دیگر را نمایش می دهد یا اگر در حال صحبت از تعطیلات باشید این کیبورد شکلک هایی از ساحل دریا و یا درختان نخل را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

یکی دیگر از ویژگی های این کیبورد این است که نوار شکلک آن قابل جابجایی است و می توانید به هر قسمتی از کیبورد که علاقه دارید منتقل کنید. Swiftmoji امیدوار است تا شما را به استفاده از ایموجی ها که معمولاً استفاده از آن ها را فراموش می کنید، هدایت کند.

گفتنی است نسخه بتا این کیبورد در حال حاضر موجود است و پیش از نصب نیاز است تا به عنوان استفاده کننده آزمایشی ثبت نام کنید.

کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند کیبورد Swiftmoji ایموجی های شما را پیش بینی می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر