;
coinex

برنامه های گوگل برای ایجاد چت بات ها

 گوگل از چت بات ها با ابزار توسعه دهنده و یکپارچه سازی پشتیبانی می کند.

گوگل از چت بات ها با ابزار توسعه دهنده و یکپارچه سازی پشتیبانی می کند.

چت بات ها ، این روزها در فیس بوک و بخشی از مایکروسافت به شدت دیده می شوند، در مورد فیس بوک کمتر و در مایکروسافت به دلیل شهرت آن در توانایی ارائه ی سرویس های بالقوه بیشتر است. شایعاتی وجود دارد که گوگل نیز روی یک برنامه ی پیام رسانی که از چت بات ها استفاده می کند، مشغول به کار است، اما گوگل سابقه ی پریشانی در ایجاد برنامه های پیام رسان خود دارد. به هر حال، آخرین شایعات نشان می دهد که گوگل ابزارهای توسعه دهنده و پشتیبانی یکپارچه از چت بات ها را در یک مفهوم کلی تر ارائه خواهد داد.

اگر در مورد چت بات ها اطلاعاتی ندارید، باید بگوییم که اساسا چت بات روشی برای ادغام خدمات مختلف به یک پلت فرم پیام رسانی است. در عمل، چت بات یک طراحی پیشرفته ی منطقی از دستیاران صوتی است که با آنها آشنایی داریم و در بین ما مجبوبیت دارند. می توان از گوگل نو و یا سیری برای دریافت اطلاعات و یا کمک در انجام وظایف، درخواست کرد، چت بات ها نیز سرویس های بیشتری را ارائه خواهند داد. بنابراین، شما می توانید از یک چت بات در مورد رزرو یک هتل، سفارش مواد غذایی و یا تحویل محصولات مورد نیاز خود در خواست داشته باشید.

بسیاری از مردم فکر می کنند که چت بوت ها یک محصول بزرگ نرم افزاری خواهند شد و بدیهی است که گوگل نمی خواهد از این داستان دور بماند.

گزارشی جدید می گوید: گوگل در حال کار بر روی یک پلت فرم توسعه دهنده، شامل ابزار توسعه، برای چت بات ها است. حتی اگر گوگل نتواند برنامه پیام رسانی چت بوت شایعه شده را به سرانجام برساند، باز هم با ساخت این پلت فرم می تواند بخشی از این سیستم باشد و در نتیجه دسترسی به داده های کاربر را ایجاد کند.

بنابراین، گوگل می تواند ذات سرویس های چت بات را بوسیله ی ادغام با برنامه های شخص ثالث اجرا کند، اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این ابزار و پلت فرم گوگل به گونه ای در حال برنامه ریزی است که با هنگتون ادغام شود و یا حتی ممکن است در گوگل نو، برای گسترش قابلیت دستورات صوتی گنجانده شود. این داستان، حتی شایعاتی را که گوگل در حال برنامه ریزی برای ساخت رقیبی برای اکو آمازون است تا ویژگی های مشابه را از طریق API های باز در نظر بگیرد، تقویت می کند.

این امکان وجود دارد، اما تایید نشده است. ما می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های گوگل در کنفرانس I/O 2016  بدست آوریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر