;
coinex

نقشه ردیاب سفر اوبر برای اعضای خانواده

اوبر از ویژگی امنیتی جدیدی خبر می دهد که به اعضای یک خانواده این امکان را می دهد تا مسیری که مسافرت می کنند را پیگیری نمایند.

اوبر از ویژگی امنیتی جدیدی خبر می دهد که به اعضای خانواده این امکان را می دهد تا مسیری که مسافرت می کنند را پیگیری نمایند. هنگامی که از قابلیت فمیلی پروفایل (Family Profile) اوبر استفاده می کنید، همزمان با شروع سفر شما، سازنده ی حساب کاربری خانواده نوتیفیکیشنی دریافت می کند که با تپ کردن بر روی آن نقشه ای داخل اپلیکیشن اوبر به ارمغان می اورد که مسیری را که در حال طی کردن آن هستید، نشان می دهد.

هدف از ایجاد این قابلیت این است که به اعضای خانواده ی خود این امکان را بدهید تا جاهایی که می روید را دنبال کنند و در مواقعی که خطری شما را تهدید می کند بتوانند به شما کمک کنند.

اوبر در حال حاضر به مشتریان خود اجازه می دهد نقشه ی بلادرنگی از جایی که در حال سفر به آن هستند را به اشتراک بگذارند، اما آنها باید شخصا به اشتراک گذاری را انتخاب کنند و کسانی را هم که می خواهند با آنها به اشتراک بگذارند، انتخاب نمایند. این قابلیت که Trip Tracker نامگذاری شده است، همیشه نقشه ی ردیابی از مسیری که در حال عبور از آن هستید را به هر کسی از اعضای خانواده که حساب به اشتراک گذاری شما را ایجاد کرده، ارسال می کند.

حساب خانوادگی دو ماه پیش توسط اوبر راه اندازی شد. توسط این قابلیت تا سقف ۱۰ نفر می توانند به یک حساب کاربری ملحق شوند و کل پرداخت ها  را از طریق آن حساب مدیریت کنند. در آن زمان اوبر افراد را تشویق کرد تا به دوستانشان هم امکان جوین شدن را بدهند. هم اکنون هم که به مشترکان این امکان را می دهد که آنها را ردیابی کنند که شاید خیلی هم جذاب نباشد ولی در برخی موارد کارایی فوق العاده ای خواهد داشت.

از یک طرف این قابلیت برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند کسی از جاهایی که می روند خبر داشته باشد ، آزاردهنده است و از طرف دیگر هم می تواند در برخی موارد فوق العاده کمک کند و جذاب باشد. از آنجایی که این قابلیت برای خانواده ها طراحی شده است، به نظر می رسد برای آرامش خاطر والدین مناسب باشد تا بتوانند از موقعیت کودک خود مطلع شوند.

هدف از ایجاد این قابلیت این است که به اعضای خانواده ی خود این امکان را بدهید تا جاهایی که می روید را دنبال کنند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر