;
coinex

راه اندازی نسخه ی بتای اپلیکیشن یاهو میل روی اندروید

یاهو نسخه ی باز بتای اپلیکیشن یاهو میل را بر روی اندروید راه اندازی می کند.

یاهو نسخه ی باز بتای اپلیکیشن یاهو میل را بر روی اندروید راه اندازی می کند.

اگر یاهو میل (Yahoo Mail) اپلیکیشن ایمیل شما بر روی اندروید است توجه داشته باشید: شما هم اکنون می توانید با نسخه ی بتایی که جدیدا راه اندازی شده، قابلیت های آینده ی این اپلیکیشن را تست نمایید. مانند همه ی نسخه ی های بتای اپلیکیشن اندروید، همه ی شما باید برای مشارکت در این نسخه ی بتای یاهو میل آن را از گوگل پلی انتخاب نمایید. می توانید از آنجا این نسخه ی آزمایشی از این اپلیکیشن را دانلود کرده و بازخورد خود را ارائه دهید.

یاهو گذشته از راه اندازی بتا، از عرضه ی بروزرسانی برای نسخه ی غیر بتای یاهو میل هم خبر داد و اگر شما انتظار داشتید، برخی راه های جدید برای ارتباط برقرار کردن و مدیریت مخاطبین خود داشته باشید، اینبار این شانس را دارید.

یاهو در اینباره می گوید: “از امروز ما برای شما فضایی به ارمغان می آوریم که بتوانید همه ی افرادی را که با آنها در ارتباط هستید را بیابید. کافیست در نوار کناری به قسمت People Smart View بروید و بر روی “see all contacts” کلیک کنید. با این کار لیستی به شما ارائه می شود که تمام افرادی که با شما گفتگو داشته اند در آن وجود دارند و شما می توانید این فهرست را مرور و ویرایش نمایید. و البته می توانید کسانی را که به آنها ایمیل زده اید را از طریق جستجو بیابید و جزئیات آنها را با تپ بر روی تصاویرشان در صندوق ورودی خود دریافت کنید.”

علاوه بر این یاهو می تواند مخاطبین را از روی دفترچه ی آدرسشان با مخاطبین روی گوشی شما همگام سازی کند. توجه داشته باشید که در حالت پیش فرض این قابیلت خاموش است و شما می توانید در قسمت تنظیمات گزینه ی همگام سازی را روشن کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر