;
coinex

مشخصات گوشی BlackBerry Hamburg توسط GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی BlackBerry Hamburg توسط GFXBench فاش شد

یکی از دو گوشی هوشمند مبتتنی بر سیستم عامل اندروید که امسال توسط شرکت بلک بری تولید خواهد شد به BlackBerry Hamburg موسوم است که به تازگی در بنچمارک GFXBench حضور پیدا کرده و به واسطه آن مشخصات سخت افزاری اشمشخص شده است. طبق اطلاعات منتشر شده گوشی با اسم رمز BlackBerry Hamburg نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت و روزلوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدارگون 615 و پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 تامین می شود. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه جای گرفته است و دوربین 7 مگاپیکسلی (شاید 8 مگاپیگسلی) اعمالی مانند مکالمه ویدویی و ثبت عکس های سلفی را مدیریت می کند.

Dylan Habkirk کسی که طراحی هر دو گوشی BlackBerry Hamburg و BlackBerry Rome را انجام داده است می گوید که Hamburg طراحی مشابه بلک بری Z30 خواهد داشت. در حالی که Hamburg تمام لمسی خواهد بود، گوشی Rome دارای کیبورد فیزیکی QWERTY خواهد بود. این فرد همچنین می گوید که Hamburg زودتر از دیگر گوشی اندرویدی بلک بری عرضه خواهد شد.

در نوامبر سال گذشته بود که بلک بری اولین گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود با نام بلک بری Priv را عرضه کرد. به دلیل قیمت بالا و فضای رقابتی شدید بین گوشی های سطح بالای اندرویدی میزان فروش گوشی بلک بری Priv ناامید کننده بود. مدیر عامل این شرکت نیز به تازگی تایید کرده است که قیمت این محصول بالا در نظر گرفته شده است. بنابراین انتظار می رود تا مدل های اندرویدی جدید شرکت بلک بری قیمتی بین 300 تا 400 دلار داشته باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر