;
coinex

صفحه کلید گوگل با اندروید N بهتر می شود

صفحه کلید گوگل که ویژگی های جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد، اکنون با سازگاری با سیستم عامل اندروید N عملکرد بهتری دارد.

صفحه کلید گوگل که ویژگی های جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد، اکنون با سازگاری با سیستم عامل اندروید N عملکرد بهتری دارد.

چند هفته پیش، صفحه کلید گوگل به روز رسانی شد و در پی این به روز رسانی تعدادی ویژگی واقعا جالب، مانند تغییر اندازه صفحه کلید و مرزهای اختیاری کلید به آن اضافه شده است. علاوه بر این، گوگل چند ژست حرکتی خوب نیز به آن افزوده است، به طور مثال اینکه می توان کلید بک اسپیس را به سمت چپ کشید و کل کلمات را پاک کرد (اگر بیشتر کشیده شود، کلمات بیشتری پاک می شود) و همچنین با کشیدن کلید اسپیس این امکان بوجود می آید که مکان نما را بین حروف حرکت دهید تا به ورودی دقیق تر دست یابید.

با چک کردن صفحه کلید گوگل در اندروید N،  مشخص می شود که یک منوی کاملا جدید اختصاص داده شده برای سفارشی سازی صفحه کلید در اختیار خواهد بود. یک انتخاب تم وجود دارد که شامل 13 رنگ مختلف برای صفحه کلید، همراه با گزینه ای برای تصویر دلخواه به عنوان پس زمینه، می شود.

دیگر ویژگی های جدید اخیر کیبورد گوگل شامل، حذف پیشنهاد‌ات در نوار پیشنهادات صفحه‌کلید با لمس طولانی و درگ کردن، حالت استفاده یک دست، افزودن یک گزینه‌ برای نمایش حاشیه دکمه‌ های کیبورد، دسترسی سریع‌تر به عدد ها و اموجی ها و تغییر ارتفاع کیبورد می شودد.

اگر پیش از این از کیبورد جدید گوگل استفاده می کردید، ولی از آن راضی نبودید، با اندروید N شانس جدیدی به کیبورد گوگل بدهید و قابلیت های بهبود یافته ی آن را بررسی کنید.

 .

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر