;
coinex

معرفی اسپیکر هوشمند گوگل هوم در کنفرانس I/O 2016

اسپیکر هوشمند گوگل هوم در کنفرانس I/O 2016 معرفی شد؛ این اسپیکر می تواند به سوال ها و درخواست های شما پاسخ دهد.

اسپیکر هوشمند گوگل هوم در کنفرانس I/O 2016 معرفی شد؛ این اسپیکر می تواند به سوال ها و درخواست های شما پاسخ دهد.

گوگل هوم امکانی را فراهم می کند که با سیستم دستیار گوگل نیز در ارتباط باشید؛ یک رابط هوشمند که حتی می تواند ارتباط با دستیار را در هر دستگاهی به جز گوگل هوم، برای شما فراهم کند. اسپیکر هوشمند گوگل هوم به تکنولوژی تشخیص صدا مجهز شده که هیچگاه برای شنیدن صدای شما دچار مشکل نمی شود.

گوگل هوم همچنین یک اسپیکر وای فای بوده که با آن می توانید در هر نقطه ی خانه، از موسیقی و سایر سرگرمی ها لذت ببرید؛ حتی می توانید مستقیما به کلود متصل شوید. اسپیکر هوشمند قابلیت پشتیبانی از گوگل کست را نیز به همراه دارد و می تواند به سایر اسپیکر های گوگل کست متصل شود، بدین ترتیب در تمام فضای خانه صدای موسیقی پخش خواهد شد.

از اسپیکر هوشمند هوم برای مدیریت امورد خانه استفاده کنید. جستجو کنید، وظایف را ایجاد کنید و حتی آلارم تنظیم کنید. به بیان دیگر، با استفاده از گوگل هوم و سیستم دستیار گوگل، تمام کارهایی را که در حال حاضر با Google Now انجام می دهید را مدیریت کنید؛ تمام این ویژگی ها با فرمان صوتی قابل کنترل خواهد بود. هوم می تواند تمام دستگاه های هوشمندی که در خانه دارید را کنترل کند. همچنین می توانید با خدمات شخص سوم مانند اوبر و پاندورا در ارتباط باشید.

هوم در مدل های پلاستیکی و پارچه ای ساخته خواهد شد. اسپیکر هوشمند از هیچ دکمه ای برخوردار نیست تا مدل سفارشی آن ساده تر باشد. گوگل هوم تا واخر 2016 در دسترس خواهد بود؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت گوگل هوم مراجعه کنید.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر