;
coinex

اندروید N به زودی برای گوشی های HTC 10، HTC One M9 و HTC One A9 عرضه خواهد شد

گوشی های HTC 10، One A9 و One M9 اندروید N را به زودی دریافت خواهند کرد

همیشه بروزرسانی سیستم عامل گوشی های اندرویدی برای کاربران هیجان انگیز است. اما متاسفانه شرکت های کمی وجود دارند که پس از آمدن آپدیت جدید سیستم عامل گوگل، آن را به سرعت در اختیار کاربران قرار دهند.

هر چند شرکت هایی وجود دارند که تلاش خود را برای غلبه بر مشکلات موجود در فرآیند عرضه آپدیت های جدید انجام می دهند. اچ تی سی یکی از این شرکت های است که با گوگل ارتباط نزدیکی داشته است و تاثیرات خوبی را از توسعه دهندگان اندروید دریافت کرده است. این همکاری در نهایت منجر شد تا گوشی HTC One A9 اولین گوشی هوشمندی باشد که اندروید 6 مارشمالو را دریافت کرد. همچنین یکی از ویژگی های خوب گوشی اچ تی سی 10 در زمان عرضه این بود که وقتی به برنامه های پیش نصب آن نگاه می کنیم، خالی از هر گونه برنامه زائد است.

حالا تنها پس از چند ساعت از معرفی آخرین تغییرات و بهبودها بر روی اندروید N ،  اچ تی سی قصد دارد تا این آپدیت ها را برای سه گوشی مهم خود یعنی HTC 10، HTC One A9، HTC One M9 عرضه کند. هر چند که خبر آپدیت گوشی شرکت ها خوشحال کننده است، اما در حال حاضر لیست گوشی های اچ تی سی که آپدیت اندروید N را دریافت می کنند بسیار کوتاه است. اما به لطف عکس موجود در توئیت شرکت اچ تی سی، مشخص شد که در ادامه سال و زمانی که اندروید N به صورت رسمی توسط گوگل عرضه شود، طیف وسیع تری از گوشی های اچ تی سی این آپدیت را دریافت می کنند. این امیدواری وجود دارد که اچ تی سیاندروید N را برای دیگر گوشی های محبوب خود نظیر One M8 نیز در نظر بگیرد و یا حتی گوشی های میان رده سری Desire خود را در آینده ای نزدیک به اندروید N بروزرسانی کند.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر