;
coinex

انتشار اطلاعات جدید در مورد گوشی گلکسی C5

انتشار اطلاعات جدید در مورد گوشی گلکسی C5

سامسونگ گلکسی C نام برند جدید گوشی های هوشمند اندرویدی سامسونگ است که به نظر می رسد در تاریخ 26 می اولین مدل آن معرفی شود. اولین گوشی های این سری جدید گلکسی C5 و گلکسی C7 خواهند بود که هر دو دارای بدنه فلزی هستند و نسخه اندروید پیش نصب آن ها اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. ما تا کنون شاهد انتشار عکس ها و شایعات منتسب به گوشی گلکسی C5 بودیم و حالا به واسطه تاییدیه سازمان نظارتی چینی ها یعنی TENAA این شانس را داریم که اطلاعات دقیق تری از این گوشی داشته باشیم. TENAA لیستی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده است که در واقع تاییدی است بر شایعاتی که پیش از این در مورد گلکسی C5 شنیدیم.

این گوشی دارای ابعاد 145.9 در 72 در 6.7 میلی متر است و وزن 153 گرم را خواهد داشت. گلکسی C5 صفحه نمیش 5.2 اینچی دارد و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد که معمولاً گوشی های میان رده چنین رزولوشنی دارند. اما ویژگی قابل توجه وجود 4 گیگابایت رم در گلکسی C5 است. این در حالی است که گوشی های پرچمدار سال 2016 به این میزان رم مجهز هستند.

قدرت پردازشی گوشی گلکسی C5 توسط چیپ ست اسنپدراگون 617 و پردازنده 8 هسته ای تامین می شود. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی است که در کنار آن فلش ال ای دی دوگانه وجود دار. به منظور برقراری تماس تصویری و گرفتن عکس های سلفی دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فناروی 4G LTE و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گلکسی C5 در ورژن های 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو آنها از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی گلکسی C5 (و گلکسی C7) در کدام مناطق در دسترس خواهند بود.

.

.

منیع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر