;
coinex

به روز رسانی نسخه اندرویدی یاهو میل با ویژگی های جدید

نسخه اندرویدی یاهو میل با ویژگی های جدید، به دنبال انتشار به روز رسانی گسترده ی یاهو میل برای سیستم iOS، به روز رسانی شد.

نسخه اندرویدی یاهو میل با ویژگی های جدید، به دنبال انتشار به روز رسانی گسترده ی یاهو میل برای سیستم iOS، به روز رسانی شد.

یاهو در حال حاضر آخرین نسخه خود از یاهو میل را برای اندورید به صورت جزئی تر منتشر کرده است. این نسخه ی به روز شده، به گستردگی همتای iOS خود نیست، ولی این نسخه نیز، دو روش بهبود یافته ی پیگیری تماس های یاهو و همچنین بهبود همگام سازی را با یک رابط نرم افزاری روشن و جدید به ارمغان آورده است.
بزرگترین تغییر این است که این رابط کاربری در حال حاضر اجازه می دهد تا به سرعت به لیست کوتاهی از همه ی ابلاغ های نرم افزاری با استفاده از گزینه ی “Peple Smart View” دسترسی داشته باشید. دسترسی به دکمه هوشمند مشخصات در نوار کناری، به کاریر چند گزینه برای تماس خود ارائه می دهد. اگر روی گزینه ی “see all contact” را لمس کنید، لیستی از همه ی کسانی را که می شناسید، ظاهر خواهد شد که می توان در هر زمان آن را ویرایش کرد.
با گزینه People Smart View ، یاهو میل اکنون اجازه می دهد تا کاربر به همگام سازی مخاطبین یاهو خود با اکانت های شخصی، بپردازد. فراتر از آن، اینکه می توانید این برنامه را با تمام دستگاه های هوشمند خود سازگار کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی به صورت پیش فرض خاموش است، اما می تواند از طریق بخش همگام سازی برنامه تنظیمات تغییر کند.
تغییرات جزئی نیز در این نرم افزار وجود دارد. کمی انیمیشن های جدید گنجانده شده اند و اکنون کاربر می تواند زمانی که اینباکس خود را به طور کامل پاک کرد یک پیام متحرک شادی و جشن دریافت کند. در نهایت، یاهو به کاربران اندرویدی یاهو میل اجازه می دهد تا نسخه ی بتای این برنامه را برای گوشی عای خود در اختیار داشته باشند که می تواند تمام این ویژگی ها را قبل از انتشار عمومی آن در دسترس قرار دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر