;
coinex

رندر های مطبوعاتی گوشی های گلکسی C5 و C7 منتشر شد

رندر های مطبوعاتی گوشی های گلکسی C5 و C7 منتشر شد

سامسونگ پس از سال ها نام گذاری عجیب بر روی محصولات خود، این بار روند ساده تری را در انتخاب محصول برگزیده است. روند نام گذاری محصولات جدید سامسونگ اغلب به این شکل است که بعد از واژه “گلکسی” ترکیبی از حرف و عدد می آید. برای مثال گلکسی C5 و گلکسی C7 گوشی های جدید هستند که نام آن ها به شکل گفته شده است و مدتی است که اخبار و شایعاتی در مورد آن ها به گوش می رسد. حال امروز شاهد فاش شدن رندر های مطبوعاتی این دو محصول هستیم.

هر دو گوشی گلکسی C5 و گلکسی C7 جزو گوشی های میان رده هستند. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ هستند به طوریکه به ترتیب نمایشگر های 5.2 اینچی و 5.7 اینچی دارند و رزولوشن 1080p را ارائه می دهند. هر دو گوشی بدنه تمام فلزی دارند و شباهت هایی را به سری وان گوشی های اچ تی سی دارند.

چیپ ست موجود در گلگسی C5 اسنپدراگون 617 و چیپ ست گلکسی C7 اسنپدراگون 625 خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی به چیپ ست اسنپدراگون 625 تجهیز شوند. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه این گوشی ها را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این گوشی ها 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی آنها 8 مگاپیکسلی خواهد بود و این دوربین ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند. باتری گلکسی C5 ظرفیتی معادل 2500 میلی آمپر ساعت دارد و ظرفیت باتری گلکسی C7 نیز 3300 میلی آمپر ساعت است. رابط کاربری تاچ ویز این گوشی ها نیز بر مبنای اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

اما خبر بد در مورد این گوشی به قیمت آنها مربوط می شود. پیش از این شنیده بودیم که قیمت این گوشی ها از 250 دلار شروع می شود. اما منابع چینی مدعی هستند که سری گلکسی C گران تر از آن چیزی که تصور می شد هستند. به نظر می رسد که گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 به ترتیب قیمت های 335 و 400 دلاری داشته باشند.

رندر های مطبوعاتی گوشی های گلکسی C5 و C7 منتشر شد

رندر های مطبوعاتی گوشی های گلکسی C5 و C7 منتشر شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر