;
coinex

سامسونگ پی با Alibaba همکاری می کند

سامسونگ پی با Alibaba همکاری می کند

سامسونگ پی با Alibaba همکاری می کند.

سامسونگ با قسمت مالی وابسته به Alibaba برای پرداخت های موبایلی همکاری به عمل می آورد. به نطر می رسد که بزرگترین سازنده ی تلفن همراه جهان به دنبال گسترش حضور سامسونگ پی (Samsung Pay) در چین است.

Alipay، بزرگترین سرویس پردازشی پرداخت های شخص ثالث در چین است و دارای بیش از ۴۵۰ میلیون نفر در پایگاه کاربری خود می باشد. این همکاری به کاربران Alipay این امکان را می دهد که با استفاده از گوشی های سامسونگ خود برای پرداخت مربوط به کالاها و سرویس ها در بیش از ۶۰۰ هزار خرده فروش آنلاین در چین و ۶۰ هزار مکان در خارج از این کشور  اقدام نمایند.

سامسونگ، سرویس پرداخت موبایلی خود را در ماه مارس و با همکاری UnionPay؛ بزرگترین شبکه پرداختی چین، در این کشور راه اندازی کرد. Injong Rhee، رئیس تحقیق و توسعه سرویس های نرم افزاری در بخش موبایل سامسونگ می گوید:

“ما از اینکه برای گسترش سرویس سامسونگ پی در چین با Alipay کار می کنیم، هیجان زده هستیم. استقبال از سامسونگ پی از زمان راه اندازی آن تاکنون بسیار مثبت بوده و این سرویس در حال حاضر موفقیت های زیادی از نظر دسترسی و اتخاذ توسط مشتریان داشته است. ما می خواهیم در نهایت دسترسی به سامسونگ پی را در سراسر جهان برای همه ی مشترکان هموار سازیم به طوری که هرکس بتواند فرصت لذت بردن از سادگی، امنیت و راحتی این سرویس پرداخت موبایلی را داشته باشد.”

سامسونگ پی هم اکنون بر روی گوشی های گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس، گلکسی نوت ۵، گلکسی ای ۵، گلکسی ای ۷، گلکسی ای ۹ و گلکسی ای ۹ پرو در چین در دسترس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر