;
coinex

به زودی شاهد سیری در مک او اس خواهیم بود

 تصاویر جدیدی، نشان می دهند که دستیار مجازی سیری در مک او اس وارد خواهد شد.

تصاویر جدیدی، نشان می دهند که دستیار مجازی سیری در مک او اس وارد خواهد شد.

شاید کمی زمان لازم باشد، اما بالاخره اپل وجود سیری در مک او اس را عملی خواهد کرد. تا کنون سیری در گوشی های اپل دیده می شد، در واقع شاید در دستگاه هایی که دکمه های فیزیکی ندارند، نیاز به داشتن دستیار مجازی بیشتر حس شود ولی این احساس رو به پایان است، دستیار مجازی سیری در آینده ی نزدیک وارد سیستم عامل مک خواهد شد.

دو تصویر به بیرون درز شده نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی اضافه کردن سیری به Mac OS X 10.12 است. نکته ی جالب اینجاست که به نظر می رسد سیری احتمالا یک آیکون جدید نیز دریافت می کند. در واقع به جای آیکون میکروفون استانداردی که اکنون در سیری استفاده می شود، از آیکون موج صوتی رنگارنگ مانند آنچه در پایین صفحه نمایش تصویر زیر می بینید، استفاده خواهد شد.

به صورت کاملا عجیبی در تصویر دیگری که درز شده است، سیری را در نوار منو، کنار گزینه جستجوی Spotlight معمول، می بینیم. به نظر می رسد که وجود دو مکان متفاوت برای سیری، غیر ضروری باشد، به ویژه اینکه اگر دستگاهی وجود داشته باشد که قدرت باتری کافی برای رسیدگی به دستور “هی، سیری”  را دارا باشد، آن دستگاه طبیعتاً یک مک بوک است، به همین خاطر وجود دو مکان برای دسترسی به سیری ضرورت ندارد.

جالب خواهد بود که ببینیم سیری در مک او اس چه کارهایی را انجام می دهد و چگونه با سیستم عامل iOS در کنار هم کار می کنند و ارتباط آنها به چه شکل خواهد بود. فرض کنید که یک دستور به سیری در آیفون بدهید و نتیجه ی آن را به صورت عملیاتی روی مک شاهد باشید، حتما تجربه جالبی است.

سیری در مک او اس سیری را در نوار منو، کنار گزینه جستجوی Spotlight معمول،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر