;
coinex

دوربین های سری آیفون 7 با OIS همراه خواهند بود

ممکن است دوربین های سری آیفون 7 در هر دو مدل، با  OIS یا تثبیت کننده ی تصویر اپتیکال همراه باشند

ممکن است دوربین های سری آیفون 7 در هر دو مدل، با  OIS یا تثبیت کننده ی تصویر اپتیکال همراه باشند که ال جی و سونی می توانند سفارشات ماژول دوربین آنها را بر عهده بگیرند.

تا به حال، ما شایعات زیادی در مورد نسل های بعدی آیفون اپل، شنیده ایم که احتمالا به نام آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آی فون 7 پرو در بازار عرضه می شوند. در حالی که به احتمال زیاد این گوشی های جدید در مقایسه با سری آیفون 6 خیلی تفاوتی نخواهند داشت، ولی مطمئنا سخت افزار و نرم افزار آن ها با پیشرفت هایی همراه است، به طور مثال دوربین های سری آیفون 7 به روز رسانی می شوند.

بسیاری از شایعات اخیر نشان می دهد که آی فون 7 پلاس دوربین اصلی دوگانه با تثبیت کننده ی تصویر اپتیکال خواهد داشت، در حالی که آی فون 7 دوربین اصلی معمولی و بدون OIS دارد. با این حال، یکی از تحلیلگران می گوید که دوربین های سری آیفون 7 هر دو با OIS همراه خواهند بود.

همانطور که می دانید، تثبیت کننده ی تصویر اپتیکال در حال حاضر تنها بر روی آی فون 6 پلاس و آیفون 6 اس پلاس گنجانده شده است. بنابراین، آی فون 7 می تواند تبدیل به اولین گوشی 4.7 اینچی اپل با یک دوربین همراه با OIS شود. این ویژگی کمک می کند تا دوربین های سری آیفون 7 عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بالاتر، به ویژه در شرایط کم نور، ایجاد کنند.

نومورا سکیورتی اشاره می کند که سونی، شرکتی که اپل در ابتدا برای تولید ماژول دوربین های سری آیفون 7 با آن قرارداد بسته بود، ممکن است قادر به تولید این دوربین ها در زمان مقرر نباشد. در نتیجه، بیشتر سفارشات دوربین دوگانه اولیه ی اپل احتمالا توسط LG INNOTEK انجام شود. می دانیم که برای اپل، دوربین باید بسیار عملکرد بالایی داشته باشد و کاربران نهایی به احتمال زیاد این تغییر تامین کننده را حس نخواهند کرد، در واقع در هر صورت باید این ماژول با قدرت ارائه شود.

درست مانند سال های گذشته، اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی و عرضه ی آیفون های جدید خود در ماه سپتامبر، است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر