;
coinex

حداکثر اندازه ی دستگاه های ویندوز 10 موبایل، 9 اینچ می شود

 مایکروسافت حداکثر اندازه ی دستگاه های ویندوز 10 موبایل را به 9 اینچ افزایش می دهد.

مایکروسافت حداکثر اندازه ی دستگاه های ویندوز 10 موبایل را به 9 اینچ افزایش می دهد.

مایکروسافت مشخصات مورد نیاز برای ویندوز 10 موبایل را بهینه سازی کرده است، بالا بردن حداکثر اندازه صفحه نمایش اجازه می دهد تا تولید کنندگان بر روی یک دستگاه بزرگ طراحی شده توسط سیستم عامل تلفن همراه تمرکز کنند. با این تغییر، ویندوز 10 تلفن همراه یا تبلت می توانند با یک صفحه نمایش 9 اینچی عرضه شوند، در حالی که پیش از این، حداکثر اندازه 8 اینچ بود.

اگر شما یک عکاس مشتاق و همچنین طرفدار ویندوز 10 موبایل، هستید، حتما خوشحال خواهید شد از اینکه بدانید مایکروسافت در حال آماده سازی این است که تولید کنندگان، فلش خودکار را بر روی دستگاه های ویندوز 10 موبایل اضافه کنند که این احتمالا متمرکز بر ارتقاء محبوب ترین گوشی های ویندوزی در تمام دوران است، به طور مثال لومیا 520 نوکیا که ویندوز فون 8.1 روی آن اجرا می شود، با فلش همراه نبوده است.

برخی از امکانات دیگرث ویندوز 10 موبایل که تغییر نکرده است شامل حداقل 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه بومی است.ث همچنین اینکه همان چیپ ست های مودم یکپارچه در این پلت فرم پشتیبانی می شود که شامل اسنپ دراگون 810، اسنپ دراگون 808، اسنپ دراگون 617، اسنپ دراگون 210، اسنپ دراگون 208، اسنپ دراگون 820 و اسنپ دراگون 625 است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر