;
coinex

صحبت زود هنگام موتورولا از اندروید O

صحبت زود هنگام موتورولا از اندروید O

شاید حدس زدن این موضوع که نام ورژن اندرویدی که بعد از اندروید “N” می آید چه خواهد بود، کار چندان سختی نباشد. هر چند هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل از روند فعلی در نام گذاری نخسه بعدی سیستم عامل متن باز خود استفاده کند. در نام گذاری هر 11 ورژن سیستم عامل اندروید (همچنین اندروید N) از یک روند نام گذاری استفاده شده است. در واقع از سال 2007 اولین ورژن اندروید با نام Alpha عرضه شد و بعد از آن به ترتیب حروف الفبا ورژن های اندروید نام گذاری شدند.

در شرایطی که هنوز اندروید N به طور رسمی منتشر شده نشده و نام نهایی آن نیز مشخص نشده است کسی چندان به فکر نسخه بعدی این سیستم عامل نیست. اما در این بین شرکت موتورولا از شیوه نام گذاری ورژن بعدی اندروید اطمینان خاطر دارد و با قاطعیت از “O” (اندروید O ) به عنوان نام نسخه آینده سیستم عامل گوگل سخن می گوید. این شرکت در تیزر تبلیغاتی که در مورد گوشی خود منتشر کرده، اشاره کرده است که این گوشی در آینده ای نزدیک به اندروید “N” و پس از آن به اندروید O آپدیت خواهد شد.

ادعای مطرح شده توسط موتورلا بسیار عجیب است چون بعید به نظر می رسد که خود گوگل بداند که آپدیت بعدی سیستم عاملش شامل ویژگی هایی خواهد بود. این در حالی است که شرکت موتورولا در بروزرسانی گوشی هایش به نسخه های جدید اندروید سابقه چندان درخشانی ندارد.

این روز ها انتخاب نام دسری برای اندروید N به یکی از تفریحات دوستدارن تکنولوژی تبدیل شده است و حالا باید منتظر نام دسر های تازه ای شویم که با حرف “O” شروع می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر