;
coinex

قاب آیفون 7 ، اطلاعات جدیدی از این گوشی را به همراه دارد

تصویری از قاب آیفون 7 که اخیرا منتشر شده، از وجود 4 جایگاه اسپیکر، دوربین اصلی بزرگتر و جایگاه فلاش دوربین خبر می دهد.

تصویری از قاب آیفون 7 که اخیرا منتشر شده، از وجود 4 جایگاه اسپیکر، دوربین اصلی بزرگتر و جایگاه فلاش دوربین خبر می دهد.

امروز، اخبار عجیبی از آیفون 7 در حال انتشار است که تا به حال مشابه آن را ندیده ایم. یک تولید کننده ی ایتالیایی قاب گوشی های هوشمند، طراحی جدیدی را به اشتراک گذاشته که 4 جایگاه اسپیکر، جایگاه متفاوت دوربین و فلاش را به نمایش می گذارد؛ و از جمله ی این تغییرات می توان به دیافراگم اشاره کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دو جایگاه مخصوص اسپیکر در بالا و دو جایگاه دیگر در پایین قاب آیفون 7 وجود دارد.

تصویر لو رفته از قاب آیفون 7 ، با اخبار قبلی همخوانی ندارد؛ چرا که قبلا به نظر می رسید، گوشی آیفون 7 شباهت زیادی با آیفون 6 اس داشته باشد. تغییر جایگاه فلاش دوربین نیز کمی غیر معمول است، اما جایگاه بزرگتری که برای دوربین تعبیه شده، چندان غیر منتظره نبود. همانطور گه انتشار داشتیم، قاب آیفون 7 از جایگاه جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار نیست. اپل قصد دارد اتصال دهنده های لایتنینگ و هدفون وایرلس بلوتوثی را جایگزینی برای جک هدفون قرار دهد.

تصویر قاب آیفون 7 که امروز منتشر شده، احتمالا برای آیفون 4.7 اینچی مناسب خواهد بود. شایعاتی که قبلا به صورت گسترده منتشر شده بود، مدعی بودند که تنها نسخه ی 5.5 اینچی آیفون 7 از مولفه های دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود، و نسخه ی 4.7 اینچی آیفون، همچنان از طراحی معمول ایریس بهره مند می شود. اما در حال حاضر به نظر می رسد که هر دو اندازه ی آیفون 7 از آپگرید دیافراگم بزرگتر، بهره مند خواهند بود؛ اگر چه، نوآوری دوربین دوگانه، از جذابیت بیشتری برخوردار است.

با تمام این اوصاف، موثق بودن این خبر ایتالیایی، نامعلوم است. این حقیقت که با اخبار قبلی تناقض دارد، کمی عجیب به نظر می رسد. البته می توان در نظر گرفت که منابع اطلاعاتی این خبر، با سایت های دیگر تفاوت دارند. وجود چهار اسپیکر در آیفون 7، بیش از حد انتظار است. با اینحال، در گذشته اخباری مبنی بر وجود اسپیکر استریو در قسمت پایینی گوشی، به گوش رسیده بود. لازم به ذکر است که آیپد پرو 12.9 و 9.7 اینچی، هر دو از چهار اسپیکر بهره می برند، اما به نظر می رسد که این ویژگی، برای تبلت ها مناسب باشد و نه برای گوشی های موبایل.

در مجموع، آیفون 7 تلاش می کند که نوآوری های تقویت شده ی بیشتری نسبت به گوشی آیفون 6 اس داشته باشد. به نظر می رسد که نوارهای آنتن، دوباره طراحی شده اند تا ظاهر گوشی را تحت تاثیر قرار ندهند. شایعاتی مبنی بر ضد آب و ضد خاک بودن گوشی آیفون 7 نیز به گوش می رسید. شرکای مونتاژ اپل در زنجیره ی تامین، در حال استخدام برای ساخت آیفون 7 با طراحی پیچیده تر هستند. یک طراحی  قابل توجه خارجی در حال حاضر، از وجود یک آیفون 8 تماما شیشه ای برای سال 2017 خبر داده است.

تصویر لو رفته از قاب آیفون 7 ، با اخبار قبلی همخوانی ندارد؛ چرا که قبلا به نظر می رسید، گوشی آیفون 7 شباهت زیادی با آیفون 6 اس داشته باشد. تغییر جایگاه فلاش دوربین نیز کمی غیر معمول است، اما جایگاه بزرگتری که برای دوربین تعبیه شده، چندان غیر منتظره نبود. تصویر لو رفته از قاب آیفون 7 ، با اخبار قبلی همخوانی ندارد؛ چرا که قبلا به نظر می رسید، گوشی آیفون 7 شباهت زیادی با آیفون 6 اس داشته باشد. تغییر جایگاه فلاش دوربین نیز کمی غیر معمول است، اما جایگاه بزرگتری که برای دوربین تعبیه شده، چندان غیر منتظره نبود..

تغییرات خارجی آیفون 7 ، کوچک هستند؛ با اینحال می دانیم که آیفون 7 آپگرید های همیشگی و معمول خود را در بخش داخلی دستگاه دریافت خواهد کرد. منظور از آپگرید های همیشگی، تراشه ی A10 است که پردازش و اجرای گرافیکی دستگاه را بهبود می بخشد. به نظر می رسد که رم دستگاه در برخی از مدل های آیفون 7، به 3 گیگابایت ارتقا یابد. با اینحال، مدل پایه ای آیفون 7، از 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی برخوردار خواهد بود.

انتظار می رود که اپل، در پاییز و در یک رویداد خاص در ماه سپتامبر، ازگوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند. اپل تا دو هفته ی آینده، میزبان کنفرانس WWDC خواهد بود، جایی که قابلیت ها و پیشرفت های نرم افزاری آینده ی خود را به نمایش می گذارد؛ که از میان آنها می توان به iOS 10، OS X 10.12 و آپدیت های جدید سیستم عامل اپل تی وی و سیستم عامل اپل واچ اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر