;
coinex

آیا این اولین تصویر قابل قبولی است که از آیفون بعدی اپل می بینیم؟

اخیرا پس از معرفی پرچمداران سامسونگ، اچ تی سی و  ال جی، طبیعتا تمام توجهات معطوف به آیفون بعدی اپل است که به صورت غیر رسمی لقب آن آیفون 7 نامیده شده است.

اخیرا پس از معرفی پرچمداران سامسونگ، اچ تی سی و  ال جی، طبیعتا تمام توجهات معطوف به آیفون بعدی اپل است که به صورت غیر رسمی لقب آن آیفون 7 نامیده شده است. گمانه زنی  ها و شایعات زیادی تا کنون وجود داشته است، حتی با اینکه چهار ماه تا زمان انتشار آن فاصله داریم. در حال حاضر، وبلاگی ادعا می کند که اولین تصویر قابل قبول را از آیفون بعدی اپل، در اختیار دارد.

تصویری از منبع وبیو ارائه شده است که دید اجمالی از ظاهر آیفون بعدی اپل را نشان می دهد. همانطور که احتمالا با دیدن تصویر بالا متوجه می شوید، لنز دوربین نسبتا بزرگ و بیرون زده است. همانطور که انتظار می رود فبلت آیفون 7 پلاس با پیکربندی لنز دوربین دوگانه همراه باشد، مدل معولی آن همانطور که در تصویر دیده می شود، یک لنز دارد.

هر چند که ویبیو اطلاعات زیادی از دستگاه های تلفن همراه آینده به ما می دهد اما در پذیرفتن این اطلاعات باید جانب احتیاط را در نظر گرفت. هیچ کدام از اطلاعاتی که تا کنون در مورد آیفون 7 فاش شده است رسمی نیست و ممکن است بعد ها اصلاح شود.

جدا از دوربین، به نظر می رسد که خطوط آنتن محو شده است. شکی نیست که خطوط آنتن فعلی ظاهر ناخوشایندی در بین کاربران دارد و اگر اپل بتواند برجستگی آن را به حداقل برساند، موفقیت خوبی در طراحی ظاهری آیفون بعدی محسوب می شود.

از طرفی تصویر نشان می دهد که بخش فلش کنار دوربین به جای زرد، سیاه رنگ است. البته این فقط یک پوسته است و با خود گوشی فرق خواهد داشت، با این حال، بخش لنز دوربین متفاوت خواهد بود ولی این تصاویر نیز نزدیک به واقعیت به نظر می رسد، بنابراین شاید بتوان گفت به صورت استادانه ای فتوشاپ شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر