;
coinex

آیفون 7 اتصال دهنده ی هوشمند نخواهد داشت

طرح شماتیکی منتسب به آیفون 7 هیچ نشانه ای از اتصال دهنده ی هوشمند ندارد. از اتصال دهنده ی هوشمند برای تبادل اطلاعات دستگاه و لوازم جانبی مثل کیبورد استفاده می شود.
طرح شماتیکی منتسب به آیفون 7 هیچ نشانه ای از اتصال دهنده ی هوشمند ندارد. از اتصال دهنده ی هوشمند برای تبادل اطلاعات دستگاه و لوازم جانبی مثل کیبورد استفاده می شود.
در کنار شایعات منتشر شده در مورد آی فون 7، مجموعه ای از تصاویر فاش شده است که برخی از ویژگی های این مدل را نشان می دهد. به طور مثال وجود دیافراگم دوربین اصلی بزرگتر و همچنین ماژول دوربین دوگانه برای آیفون 7 پلاس، مشخص شده است اما نشانه ای از اتصال دهنده ی هوشمند که قبلا شایعه شده بود، نیست.
این تصاویر، ظاهرا از یک منبع تامین کننده ی چینی اپل و از طریق وب سایت بایدو آپلود شده است که نمایی از بخشی از صفحات ماشینکاری CNC دستگاه را نشان می دهد.
دو بخش مجزا را می توان در تصاویر ارائه شده دید، یکی برای آیفون 4.7 اینچی و دیگری برای مدل 5.5 اینچ بزرگتر. توجه داشته باشید که به نظر می رسد نسخه کوچکتر شامل یک دیافراگم بزرگتر به جای ماژول دوربین iSight است، در واقع طراحی فعلی آیفون 6 اس اپل اصلاح شده است.
اتصال دهنده ی هوشمند آیفون 7 که پیش تر در مورد آن شایعاتی شنیدیم و البته ضرورت وجود آن را روی گوشی هوشمند نمی دانستیم در تصاویر دیده نمی شود. در گذشته تصاویری فاش شده بود که ۳ نقطه را در پشت آیفون جدید نشان می داد و گزارشات مدعی بودند که این سه نقطه برای اتصال هوشمند است. اکنون طرح های شماتیکی منتشر شده هیچ نشانی از اتصال دهنده ی هوشمند در آیفون ندارند.

در حال حاضر در بین دستگاه های اپل، وجود اتصال دهنده ی هوشمند را تنها در آیپد پرو می بینیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر