;
coinex

مک بوک پرو تا آخر امسال باریک تر می شود

اپل تا پایان سال 2016، طراحی جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو را ارائه می کند.

اپل تا پایان سال 2016، طراحی جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو را ارائه می کند.

بنا بر گزارشی که اخیرا توسط تحلیل گر معتبر اپل، مینگ چی کو انجام شده، اپل خود را برای معرفی مک بوک پرو متفاوت آماده می کند. به گفته ی کو، این دستگاه از طراحی باریک تر و سبک تر (برگرفته از مک بوک 12 ایچی) برخوردار خواهد بود؛ همچنین نوار باریکی از نمایشگر لمسی اولد بالای کیبورد قرار می گیرد که قابلیت پشتیبانی از تاچ آیدی را نیز دارد.

در گزارش کو توضیح داده شده که آپدیت های مک بوک پرو، “درخشان ترین نقطه ی پروژه های اپل در سال 2016 هستند”  و تا سه ماهه ی چهارم سال، در مدل های 13 و 15 اینچی انجام می شوند.

نوار لمسی اولد جایگزین دکمه های فیزیکی خواهند شد که قبلا در همان نقطه قرار داشت؛ این در حالیست که طراحی آن در مجموع، از بخش های فلزی نیز برخوردار خواهد شد. علاوه بر این، گفته می شود که لپ تاپ مک بوک پرو قابلیت پشتیبانی از یو اس بی نوع سی و تاندربولت 3 را نیز خواهد داشت.

علاوه بر آپگرید مک بوک پرو های 13 و 15 اینچی، اپل قصد دارد یک مدل از مک بوک 13 اینچی (شبیه به مدل رتینای 12 اینچی) را نیز معرفی کند، نحوه ی اجرای این مدل نیز تقویت شده است. بنا بر گزارش کو، اپل برای ساخت مک بوک ایر به عنوان گزینه ی انتخابی اولیه، برنامه ریزی کرده است؛ این در حالیست که مک بوک، مدل میانی و مک بوک پرو نسخه ی رده بالا خواهد بود.

بنا بر گزارشی که اویل این ماه منتشر شد، اپل به دنبال ایجاد روشی بود تا بتوان دستگاه های مک را از طریق تاچ آیدی گوشی های آیفون، باز کرد؛ اما حالا به نظر می رسد که کمپانی قصد دارد، قابلیت تاچ آیدی را در لپ تاپ بگنجاند. گزارشی که قبلا در ماه مارچ منتشر شده بود، از انتشار مک بوک 13 و 15 اینچی باریک تر در ماه جولای خبر می داد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که تا پایان سال 2016، نباید منتظر آپدیت های بزرگ در مک ها باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر