;
coinex

اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان در دوبی

اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان در دوبی

اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان در دوبی ساخته شد. این یک ساختمان اداری است که دارای بخش های مختلف است و تماما از طریق تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است.

گزارشی در سال گذشته نشان می داد که برنامه هایی برای ایجاد یک ساختمان اداری در دبی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه تعداد زیادی از چنین ساختمان هایی در دوبی وجود دارد، احتمالا این اطلاعات خیلی مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه مشخص شد که این ساختمان و مبلمان آن همه از طریق پرینت سه بعدی ساخته خواهند شد. اکنون به نظر می رسد که این پروژه تکمیل شده است.

با توجه به گزارشی از رویترز، به نظر می رسد که این اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان است که همانطور که می بینیم به صورت رسمی در دبی افتتاح شد.

اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی ، بخشی از برنامه های دبی برای استفاده از ایده های جدید و تکنولوژی به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت است که قطعا می توان گفت که در انجام این کار موفق شده است زیرا ظاهرا ساخت این ساختمان در طول سه هفته به اتمام رسید.

همچنین کارگران کمتری در این بخش مورد نیاز هستند زیرا در حقیقت یک نفر برای اطمینان از اینکه چاپگر به خوبی کار می کند کافی است. البته کارگران دیگری مانند فرد الکتریک کار، نصاب و مهندسین مکانیک، برای کمک به نظارت بر نصب و راه اندازی قطعات خاص و سیم کشی ها حضور داشتند، اما در مقایسه با فرایند ساخت و ساز واقعی، تعداد افراد بسیار کمتری مورد نیاز است.

هزینه ها نیز کاهش می یابد. برای همه چیز از سیم کشی گرفته تا نصب اجزا، 140 هزار دلار هزینه شده است که گفته می شود نیمی از هزینه ی لازم برای ساخت چنین ساختمانی با روش های سنتی است.

متراژ  اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان بیش از 250 متر مربع بیان شده و برای استفاده به عنوان یک ساختمان اداری واقعی آماده است، علاوه بر در نظر گرفتن ادغام منحصر به فرد طراحی ساختمان، خدمات کلیدی داخلی آن، مانند برق، آب، مخابرات و تهویه مطبوع نیز با تکنولوژی پرینت سه بعدی ارائه شده است.

یک چاپگر سه بعدی به ابعاد 20 فوت ارتفاع، 120 فوت طول و 40 فوت عرض برای پرینت این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. مصالح آن نیز مخلوطی خاص از سیمان و مجموعه ای از مواد و مصالح ساختمانی است که در امارات متحده عربی و ایالات متحده طراحی و ساخته شده اند.

Mohamed Al Gergawi وزیر امور کابینه امارات متحده عربی، می گوید: “این اولین ساختمان اداری پرینت سه بعدی جهان است و فقط یک ساختمان نیست، بلکه دارای دفاتر کاملا کاربردی برای کارکنان است. ما معتقدیم که این فقط آغاز راه ساختمان سازی با پرینت سه بعدی است. به زودی جهان تغییر خواهد کرد. “

ساختمان اداری پرینت سه بعدی  اولین ساختمان پرینت سه بعدی جهان در دوبی ساخته شد. این یک ساختمان اداری است که دارای بخش های مختلف است و تماما از طریق تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است. ساختمان پرینت سه بعدی مبلمان سه بعدی ساختمان پرینت سه بعدی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر