;
coinex

گوگل پلتفرم تبلیغاتی AdWords را برای بهبود تجربه ی تبلیغ کنندگان اصلاح می کند

گوگل پلتفرم تبلیغاتی AdWords را برای بهبود تجربه ی تبلیغ کنندگان اصلاح می کندگوگل پلتفرم تبلیغاتی AdWords را برای بهبود تجربه ی تبلیغ کنندگان اصلاح می کند

گوگل با رشد سریع ۵۰ درصدی جستجوهای موبایلی مربوط به محل در مقایسه با دیگر جستجوها، به دنبال سرمایه گذاری بر روی آن با تجدید نظر بر روی پلتفرم تبلیغاتی AdWords است. این کمپانی تبلیغات جستجوی محلی جدید را به Google.com و Google Maps اضافه می کند. به طور مثال این تبلیغات جدید به یک فروشگاه محلی این امکان را می دهد که برای نمایش محل خود به هنگام جستجوی کلمه کلیدی مرتبط با آن، مبلغی پرداخت کند. گوگل همچنین لوگوهای شرکت را با ابزاری به نام “promoted pins” بر روی نقشه ها اضافه خواهد کرد. این مورد به نظر می رسد که تنها برای فروشگاه های بزرگ زنجیره ای هر منطقه با لوگوهای شناخته شده جذاب باشد.

گوگل به این موضوع پی برد که با افزایش اطلاعات پیش نمایش، تعداد مطالب کلیک شده تا ۲۰ درصد افزایش می یابد. بنابراین AdWords به کاربران این امکان را می دهد که تا قبل از کلیک بر روی یک لینک، متن بیشتری را ببیند. تیتر ۲۵ کارکتری، ۳۰ کاراکتری می شود و تیتر ۳۰ کاراکتری تا ۸۰ کلمه گسترش داده می شود.

AdWords که مبتنی بر فرایند مزایده است جایی ست برای رقابت تبلیغ کنندگان برای نشان دادن تبلیغاتشان با جستجوی کلمات کلیدی خاص که با فرایند مناقصه در حال ایجاد تغییر در این فرایند است. تبلیغ کنندگان می توانند بر اساس نوع دستگاه، موبایل یا دسکتاپی که تبلیغاتشان بر روی آن ظاهر می شود، مناقصه های فردی داشته باشند و گوگل برای کمک به آنها برای ترکیب با وب سایت هایی که بر روی آن ظاهر می شوند، تصاویر تبلیغاتی را افزایش می دهد. هنگامی که این ویژگی های جدید در ماه های آینده پیاده سازی شوند، احتمالا متوسط جستجوی کاربر در گوگل تفاوت چندانی نخواهد کرد بلکه این تبلیغ دهندگان هستند که مورد توجه قرار گرفته اند؛ زیرا آن ها همان هایی هستند که برای این جایگاه های تبلیغاتی، پول هایشان را روانه حساب گوگل می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر