;
coinex

تصاویر گوشی گلکسی C5 سامسونگ قبل از معرفی رسمی

گوشی گلکسی C5 سامسونگ فردا به صورت رسمی معرفی می شود و امروز چند تصویر لو رفته از این گوشی منتشر شد.

گوشی گلکسی C5 سامسونگ فردا به صورت رسمی معرفی می شود و امروز چند تصویر لو رفته از این گوشی منتشر شد.

چند روز پیش گزارش شد  که گوشی گلکسی C5 سامسونگ توسط FCC تایید شده است. این گواهی پس از اینکه گلکسی C5 توسط آژانس نظارتی TENAA چین تائیدیه گرفت، برای این گوشی صادر شد. انتظار می رود که گوشی گلکسی C5 سامسونگ فردا در طول یک رویداد خاصی در چین رونمایی شود. امروز تعدادی از تصاویر رسمی این گوشی در یک وب سایت آلمانی منتشر شد که مطابق با تصاویری است که قبلا از این دستگاه دیده بودیم.

بر اساس اسناد و مدارک  فاش شده از TENAA و شایعات قبلی، گوشی گلکسی C5 سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 در 1920 است. قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتزی این گوشی نیز با چیپ ست اسنپ دراگون 617 هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی  405 آدرنو تامین می شود. از نقطه نظر حافظه دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1 از پیش نصب شده نیز از دیگر مشخصات گلکسی C5 است.

قیمت گذاری و در زمان در دسترس بودن گوشی گلکسی C5 سامسونگ با شماره مدل SM-C5000 بدون شک فردا در حین رونمایی از این گوشی مشخص خواهد شد.

تصاویر گوشی گلکسی C5 سامسونگ قبل از معرفی رسمی تصاویر گوشی گلکسی C5 سامسونگ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر