;
coinex

گوشی Meizu M1 Metal در تاریخ 13 ژوئن معرفی خواهد شد

گوشی Meizu M1 Metal در تاریخ 13 ژوئن معرفی خواهد شد

شرکت میزو در سال 2016 سه گوشی جدید با نام های Meizu M3، Meizu Note و Meizu Pro 6 را روانه بازار کرده است. همه این گوشی در آوریل سال جاری معرفی شدند و حالا همه منتظرند تا ببینند محصول بعدی میزو چه خواهد بود. پیش از این شینده بودیم که این شرکت به زودی از گوشی Meizu MX6 رونمایی خواهد کرد. اما حالا رسانه های چینی اعلام کردند که پیش از MX6، میزو قصد دارد تا Meizu M3 Metal را معرفی کند. گوشی M1 Metal در اکتبر سال گذشته توسط این شرکت عرضه شد و حالا از M3 Metal به عنوان جانشین آن یاد می شود. جالب اینجا است که در این بین از گوشی با اسم M2 Metal خبری نبود.

پیش بینی می شود که از گوشی M3 Metal در تاریخ 13 ژوئن رونمایی شود. از لحاظ ظاهری و طراحی این گوشی شباهت زیادی به Meizu M3 دارد با این تفاوت که به جای بدنه پلی کربناتی،  دارای بدنه فلزی خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازمان نظارتی TENAA این گوشی هوشمند صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. 2 یا 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه M1 Metal را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه MT6750 و پردازنده 8 هسته ای تامین  می شود. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. باتری گوشی Meizu M1 Metal ظرفیتی برابر 3000 میلی آمپر ساعت خواهد داشت. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود و واسط کاربری Flyme OS بر روی آن اجرا می شود. گفتنی است که گوشی Meizu MX6 نیز قرار است در تاریخ 20 ژوئن معرفی شود. بنابراین احتمال دارد تا شرکت ظرف مدت کمتر از یک هفته از دو گوشی جدید رونمایی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر