coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی وان پلاس 3 فاش شد

مشخصات گوشی وان پلاس 3 فاش شد

اخبار و شایعات پیرامون گوشی وان پلاس 3 روز به روز در حال داغ تر شدن است. روز گذشته این شرکت اعلام کرد که گوشی جدید خود را از طریق واقعیت مجازی معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین دستگاه واقعیت مجازی خود به نام Loop VR را نیز تولید کرده است و برای 30 هزار نفر اولی که گوشی وان پلاس 3 را خریدرای کنند رایگان خواهد بود. امروز صبح Pete Lau از شرکت وان پلاس عکس عکسی جدید از این گوشی منتشر کرد که بر اساس آن دوبین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی خواهد بود. اما دیگر مشخصات این گوشی توسط Evleaks، فاش کننده معروف مشخص شد.

بر اساس توئیت Evleaks که امروز صبح منتشر شد گوشی وان پلاس 3 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود و رزولوشن 1080p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 کوالکام تامین می شود. وان پلاس 3 حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی دارد و همچنین به NFC مجهز خواهد بود. با توجه به عکسی که به همراه این توئیت منتشر شده بود، گوشی وان پلاس 3 نسخه پیش نمایش توسعه دهنگان اندروید N را اجرا می کند. البته هنوز مشخص نیست که گوشی وان پلاس 3 به همراه اندروید N عرضه خواهد شد یا خیر؛ چرا که این موضوع به تاریخ عرضه گوشی و همچنین تاریخ انتشار اندروید N بستگی دارد. نام مدل این دستگاه Rain A3000 است و سیستم عامل Oxegen OSs 3.1.0 را اجرا می نماید.

هنوز در مورد دیگر ویژگی های وان پلاس 3 نظیر میزان رم و ظرفیت باتری اطلاعاتی در دسترس نیست. شایعات مختلفی به این موضوع اشاره داشتند که وان پلاس 3 یک باتری بزرگ خواهد داشت، اما هنوز خبر رسمی در این باره به گوشی نرسیده. اما اگر بخواهیم پیش بینی در مورد میزان رم موجود در این گوشی داشته باشیم، با توجه به وجود حافظه داخلی 64 گیگابایتی و در نظر گرفتن این موضوع که همه پرچمداران سال 2016 دارای 4 گیگابایت رم هستند می توان انتظار داشت که وان پلاس 3 نیز 4 گیگابایت رم داشته باشد. هر چند در یکسری از شایعات گفته شده است که مدل 32 گیگابایتی با رم 3 گیگابایت نیز عرضه خواهد شد.

شرکت وان پلاس نام این دستگاه را در اوایل هفته جاری  تائید کرد. هر چند که انتخاب این نام برای محصول جدید وان پلاس چندان دور از انتظار هم نبود. این شرکت هنوز اعلام نکرده که دقیقاً چه زمانی محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد. اما با توجه به اینکه گوشی وان پلاس 2 سال گذشته در ماه جولای معرفی شد می توان انتظار داشت که ظرف چند هفته آینده نسل جدید گوشی وان پلاس معرفی شود.

مشخصات گوشی وان پلاس 3 فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر