;
coinex

سامسونگ از تبلت مجهز به تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم با نام Galaxy Tab Iris رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت مجهز به تکنولوژی تشخیص عنبیه با نام Galaxy Tab Iris چشم رونمایی کرد

مدت طولانی است که در مورد استفاده از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم توسط سامسونگ اخبار و شایعاتی به گوش می رسد و گفته می شود که این تکنولوژی اولین بار در گوشی گلکسی نوت 6 به کار گرفته خواهد شد. اما سامسونگ پیش از استفاده از این تکنولوژی در پرچمدار بعدی خود، قصد دارد تا از آن به صورت محدود در تبلت Galaxy Tab Iris استفاده کند. سامسونگ امروز این تبلت را معرفی کرد و همان طور که از نام آن مشخص است به  تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم مجهز است. Galaxy Tab Iris به صورت اختصاصی برای دولت هند و فعالان حوزه تجارت در این کشور ساخته شده است.

تبلت جدید سامسونگ علاوه بر اینکه از قابلیت بیومتریک تشخیص عنبیه چشم بهره می برد به گونه ای ساخته شده است که با سیستم احراز هویت Aadhar نیز سازگاری داشته باشد. گفتنی است Aadhar شماره 12 رقمی است که در اختیار سران این کشور قرار دارد تا هویت آنها از هر نقطه ای در هند قابل تشخیص باشد.

تبلت جدید سامسونگ تفاوت چندانی با تبلت های قبلی سامسونگ ندارد  و عمده ترین تفاوت آن استفاده از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم است. این تبلت دارای صفحه نمایش 7 اینچی بوده و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می کند. دوربین 5 مگاپیکسلی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از 14 زبان مختلف از دیگر ویژگی های تبلت Galaxy Tab Iris هستند. گفتنی است این دستگاه از اسکن چشم دوگانه بهره می برد تا فرآیند تشخیص عنبیه چشم با امنیت بیشتری صورت گیرد.

این اولین بار است که سامسونگ از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم در یکی از دستگاه های خود بهره می گیرد و همین موضوع احتمال بهره گیری از این تکنولوژی در گوشی گلکسی نوت 6 را بیش از پیش می کند. یکی از علامت های تجاری ثبت شده سامسونگ نشان می دهد که گلکسی نوت 6 به این تکنولوژی مجهز خواهد بود و پیش بینی می شود که هدف سامسونگ از عرضه تبلت Galaxt Tab Iris، آزمون و خطا برای رسیدن به کیفیت مطلوب در استفاده از این تکنولوژی باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر