;
coinex

شیائومی پهباد Mi Drone خود را رونمایی کرد

شیائومی پهباد Mi Drone خود را رونمایی کرد

شیائومی شرکت چینی است که ظرف چند سال گذشته در بازار گوشی های هوشمند و لوازم الکترونیکی نامی برای خود دست و پا کرده.  اما حوزه فعالیت این شرکت تنها به گوشی هوشمند محدود نمی شود و محصولات دیگری مانند تصفیه کننده آب، گجت های پوشیدنی، دوربین، چمدان هوشمند را نیز تولید می کند. اما به تازگی این شرکت دست به تولید پهباد زده و امروز از اولین پهباد خود رونمایی کرد.

نام پهباد شیائومی Mi Drone است. این پهباد تفاوت زیادی با یک هلی کوپتر چهار پره ندارد و یک دوربین با کیفیت تصویر 4K بر روی آن تعبیه شده است. این پهباد یک کنترل کننده از راه دور دارد که از گوشی های هوشمند شیائومی به عنوان منظره یاب استفاده می کند.

برجسته ترین و نوآورانه ترین ویژگی Mi Drone طراحی ماژولار آن است و به کمک این طراحی می توان به مانند دیگر اجزای پهباد، دوربین آن را نیز از بدنه جدا کرد. ظرفیت باتری این پهباد 5100 میلی آمپر ساعت است.
پهباد Xiaomi Mi Drone در مقایسه با دیگر پهباد های شرکت های دیگر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. Mi Drone مجهز به دوربین با رزولوشن 4K قیمتی معادل 460 دلار دارد و دیگر ورژن این پهباد که دارای دوربین با رزولوشن 1080p است 380 دلار قیمت دارد.

این پهباد به زودی در چین عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که در کشور های اروپایی و آمریکا نیز عرضه می شود یا خیر.

شیائومی پهباد Mi Drone خود را رونمایی کرد شیائومی پهباد Mi Drone خود را رونمایی کرد شیائومی پهباد Mi Drone خود را رونمایی کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر