;
coinex

گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد

گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد

از مدت ها پیش گفته می شد که سامسونگ قصد دارد گوشی های جدیدی با نام گلکسی C روانه بازار کند. در همین راستا اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 منتشر شد و انتظار می رفت که آنها اولین گوشی های سری C سامسونگ باشند.
سرانجام سامسونگ از اولین گوشی سری گلکسی C خود پرده برداشت و گلکسی C5 را به صورت رسمی در چین معرفی کرد. همان طور که گفته شد پیش از این شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شد و به واسطه آن، تصاویر و مشخصات و حتی تنوع رنگی این گوشی فاش شده بود. همان طور که انتظار می رفت این گوشی ابتدا در چین عرضه خواهد و هنوز مشخص نیست که در سایر بازارهای جهانی شاهد حضور آن باشیم یا خیر.

گوشی گلکسی C5 صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED دارد و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 617 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل توسعه تا سقف 128 گیگابایت ساختار حافظه گلکسی سی 5 را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی فناوری 4G LTE را پشتیبانی می کند و ظرفیت باتری آن 2600 میلی آمپر ساعت است. گوشی گلکسی سی 5 ابعاد 145.9 در 72 در 6.7 میلیمتری و وزن 143 گرم خواهد داشت.
گفتنی است این دستگاه به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود و سیستم پرداخت سامسونگ پی را نیز پشتیبانی می کند. همان طور که گفته شد این گوشی امروز در چین معرفی شد اما هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن اخبار رسمی منتظر نشده است. شنیده های اولیه حکایت از این دارند که قیمت این گوشی قدری گران خواهد بود. این گوشی در رنگ های طلایی، رز گلد، خاکستری و نقره ای عرضه می شود.

گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد گلکسی C5 به صورت رسمی در چین معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر