;
coinex

تیزر ایسوس نشان از وجود 6 گیگابایت رم در زنفون 3 دارد

گوشی ایسوس زنفون 2 سال گذشته عرضه شد و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. اولین مدل این گوشی در رویداد CES 2015 معرفی شد و پس از آن، این شرکت تایوانی چند مدل دیگر از این گوشی را روانه بازار کرد. ZenFone 2 با شماره مدل ZE551ML دارای 4 گیگابایت رم بود و در واقع اولین گوشی هوشمند در جهان به شمار می آید که با این میزان رم به بازار عرضه شد.

حال گفته می شود که این شرکت در تاریخ 30 می رویدادی را برگزار خواهد کرد و طی آن نسل جدید گوشی های زنفون خود با نام زنفون 3 را معرفی خواهد کرد. تا کنون نیز شاهد انتشار اخبار و شایعات و تیزر های بسیاری از این سری گوشی بودیم. در برخی بنچمارک ها نیز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی ها فاش شد.

حال اگر شایعات قبلی درست باشند حداقل یکی از ورژن های زنفون 3 به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همان گونه که در تصویر مشاهد می کنید، عدد 6 در تیزر تبلیغاتی منتشر شده توسط ایسوس خودنمایی می کند. گفته می شود که ایسوس قصد دارد چند مدل ZenFone 3 با میزان رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه کند. نام سه مدل جدیدی که قرار است توسط ایسوس معرفی شود، ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe، ZenFone 3 Max خواهد بود. گفتنی است که تمامی این اطلاعات در حد شایعه هستند و هنوز از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده اند.

اگر این شایعات درست باشند گوشی زنفون 3 یک پرچمدار واقعی خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. همان گونه گفته شد این گوشی از لحاظ حافظه ای در نسخه های متفاوتی عرضه می شود. سری گوشی های زنفون 3 با 4 یا 6 گیگابایت رم خواهند آمد و البته گفته می شود که نسخه Deluxe این محصول ممکن است با حافظه داخلی 128 و یا حتی 256 گیگابایت عرضه شود. قدرت پردازشی این محصول توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای تامین می شود و گفته می شود که دوربین اصلی آن 23 مگاپیکسلی خواهد بود. بدنه زنفون 3 از جنس فلز است و باید دید که گوشی با چنین مشخصاتی از لحاظ قیمتی چه وضعیتی خواهد داشت. تمام گوشی های سری زنفون 2 از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه بوده اند و به نظر نمی رسد که سری گوشی های زنفون 3 چندان گران قیمت باشند. نظر شما در مورد نسل جدید گوشی های زنفون ایسوس چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر