;
coinex

مشخصات و تصاویر آنر 5A در تنا فاش شد

مشخصات و تصاویر آنر 5A در تنا فاش شد

سال گذشته آنر به عنوان خانواده ی جدیدی از دستگاه های هواوی با نماینده ی اول خود به نام آنر 4A راه اندازی شد. این دستگاه، گوشی رده پایین با صفحه نمایش ۵ اینچی است که نمایشگر آن دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی می باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه، پردازنده ی اسنپدراگون ۲۱۰، رم ۲ گیگابایتی، مموری قابل ارتقای ۸ گیگابایتی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی را می توان نام برد.

به نظر می رسد که این کمپانی در حال آماده سازی برای به روز کردن این خط با دو گوشی جدید آنر 5A و آنر 5A پلاس در سال جاری می باشد. این دو گوشی توسط آژانس چینی تنا تایید شده اند و مشخصات آنها برای عموم آشکار شد.

مدل معمولی 5A دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی، پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی و مموری داخلی ۱۶ گیگابایتی است. همچنین این گوشی جدید آنر 5A سنسور دوربین عقب جدیدی به نمایش می گذارد که وضوح آن ۱۳ مگاپیکسلی ست در حالیکه دوربین جلوی این دستگاه با همان رزولوشن ۲ مگاپیکسلی مدل 4A باقی مانده است. این گوشی با یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و با اندروید ۵.۱ عرضه می شود.

آنر 5A پلاس (honor 5A Plus) دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی است اما وضوح آن به همان مقدار ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی باقی مانده است. این گوشی دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی ست اما همچنان با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود. باتری این دستگاه تا ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی افزایش یافته و در حالیکه دوربین اصلی این دستگاه با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی باقی مانده دوربین سلفی آن بهتر شده و با سنسوری ۸ مگاپیکسلی همراه می شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ دسترسی و قیمت این دستگاه وجود ندارد، اما چیزی که کاملا مشخص است این است که این دو گوشی برای بازار دستگاه های مقرون به صرفه در نظر گرفته شده اند و حتی ممکن است فقط در چین به فروش برسد چراکه مدل آنر 4A تنها در چین در دسترس بود.

مشخصات و تصاویر آنر 5A در تنا فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر