;
coinex

نمایشگر 4K سامسونگ مخصوص واقعیت مجازی

یک نمونه ی اولیه از نمایشگر 4K سامسونگ با اندازه ی 5.5 اینچ، مخصوص دستگاه های مربوط به تکنولوژی واقعیت مجازی، طراحی و معرفی شده است.

یک نمونه ی اولیه از نمایشگر 4K سامسونگ با اندازه ی 5.5 اینچ، مخصوص دستگاه های مربوط به تکنولوژی واقعیت مجازی، طراحی و معرفی شده است.

در گذشته یکی از مسائل مورد توجه در گوشی های هوشمند، پشتیبانی از نمایشگری با وضوح بالا محسوب می شد. ولی گذشته از آن، نکته ی جالب اینجا بود که چشم ما قادر به تشخیص تفاوت میان وضوح مختلف نمایشگر گوشی های هوشمند نیست. به عنوان مثال آیا شما واقعا می توانید تفاوت بین یک نمایشگر کوآد اچ دی و یک نمایشگر 4K را تشخیص دهید؟ شاید اگر خیلی دقت کنید و با آن درگیر شوید، قادر به تشخیص تفاوت این دو باشید.

به همین دلیل ارتقاء رزولوشن صفحه نمایش در گوشی های هوشمند کمی متوقف شده است، اما این مسئله در واقعیت مجازی روی دیگری دارد. در دستگاه های مربوط به تکنولوژی واقعیت مجازی که در آن چشم به معنای واقعی چند اینچ از صفحه نمایش فاصله دارد، رزولوشن اهمیت ویژه ای دارد. به همین خاطر به تازگی نمایشگر 4K سامسونگ با اندازه ی 5.5 اینچی برای این تکنولوژی معرفی شده است.

شاید اگر گفته نمی شد که نمایشگر 4K سامسونگ یک نمونه اولیه برای بخش واقعیت مجازی است، همه فکر می کردیم که سامسونگ آن را برای نسل بعدی گلکسی نوت در نظر گرفته است. از طرفی تا کنون اشاره نشده که گلکسی نوت بعدی سامسونگ 5.7 اینچی خواهد بود، از این رو، به نظر می رسد که سامسونگ این گوشی را در اندازه ی کوچکتری عرضه کند.

نمایشگر 4K سامسونگ در یک قاب 5.5 اینچی بدان معنی است که تراکم پیکسل آن 806 پیکسل در اینچ خواهد بود که به گفته ی افراد Upload VR به نظر می رسد که نرخ تجدید در آن، کم باشد، حداقل تا آنجا که به واقعیت مجازی مربوط می شود، اما بعد از آن دوباره سامسونگ پاسخ داده است که این تنها یک نمونه اولیه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر