;
coinex

سیری بیش از یک دستیار مجازی!

در جهان کمیک، سیری می تواند از زندان خود در داخل دستگاه خارج شود و به درخواست های که نمی تواند در زندگی واقعی انجام دهد، رسیدگی کند.

دستیار شخصی مجازی صوتی فعال سیری با آی فون 4 اس اپل،  معرفی شده است و در حالی که قطعا قابلیت های جدیدی تا کنون به آن اضافه شده ولی هنوز مجازی است. با این حال، در جهان کمیک، سیری می تواند از زندان خود در داخل دستگاه خارج شود و به درخواست های که نمی تواند در زندگی واقعی انجام دهد، رسیدگی کند.

یک کمیک استریپ در برنامه ی Go Comic به نام Thatababy  وجود دارد که  نشان می دهد که چگونه سیری می تواند در صورتی که موجودیتی فیزیکی داشته باشد به جای اینکه فقط یک صدا باشد، مورد استفاده قرار گیرد. استدلال می شود که تحت آن شرایط، سیری درست مثل یک ربات، می شود که می تواند کارهای دشواری که انجام آن برای انسان ناخوشایند و سخت است را انجام دهد. به عنوان مثال، تصور کنید که سیری دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهد.

این کمیک را در تصویر بالا می توانید ببینید، که چگونه موجودیت فیزیکی سیری را به صورت طنز آمیز نشان داده است. این بگونه ای تبلیغی برای دستگاه های اپل محسوب می شود، لوگوی اپل را می توانید روی آی پد خانمی که در تصویر وجود دارد مشاهده کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر