;
coinex

اسکایپ 7.0 برای اندروید نسخه ی خاص تبلت به ارمغان می آورد

 مایکروسافت نسخه ی جدید و به ویژه بهبود یافته ی اسکایپ 7.0 برای اندروید را منتشر کرده است که دارای رابط کاربری مناسب برای تبلت های اندرویدی است.
مایکروسافت نسخه ی جدید و به ویژه بهبود یافته ی اسکایپ 7.0 برای اندروید را منتشر کرده است که دارای رابط کاربری مناسب برای تبلت های اندرویدی است.

اسکایپ 7.0 برای اندروید ، رابط کاربری تبلت را به ارمغان می آورد که منجر به ارتباط کارآمد تر شده و جستجوی مخاطبین و چت از داخل برنامه در آن بسیار آسان می شود. در واقع نسخه ی اندوریدی جدید اسکایپ با یک رابط کاربری جدید و ویژه برای تبلت ها همراه است که مایکروسافت معتقد است این یک رابط کاربری با طراحی مجدد است و در آن از خصوصیات و پارامتر های مورد توجه ذهن استفاده شده است که نتیجه نهایی در سطح زیبایی شناسی، نسبتا بازخورد خوبی خواهد داشت. این به روز رسانی همچنین دکمه ی شناور (FAB) را افزوده است که اجازه می دهد تا کاربران از صفحه اصلی، به سرعت وارد یک مکالمه، تماس صوت یا تماس تصویری بشوند.
احتمالا جالبترین تغییری که با معرفی نسخه ی تبلتی اسکایپ 7.0 برای اندروید به ارمغان می آید، یک سیستم مالتی تسکینگ جدید است، با این سیستم، در طول تماس، با افقی کردن تبلت خود می توانید آخرین مکالمه را بررسی کنید و همانطور که تماس برقرار است برای مخاطب خود فایل ارسال کنید.
این به روز رسانی جدید جستجوی یونیورسال مایکروسافت را نیز به تبلت ها ی اندرویدی می آورد. بر روی صفحه نمایش اصلی این برنامه، کاربران می توانند به سرعت اطلاعات تماس و چت و گروه را با تایپ کردن در نوار جستجو، بیابند. اگر شما از آن دسته از کاربران اسکایپ هستید که مخاطبین زیادی دارید احتمالا از دیدن این ویژگی های جدید جستجو، خرسند خواهید شد.
اسکایپ 7.0 برای اندروید از فروشگاه Google Play در دسترس است. هنگامی که این برنامه را برای تبلت اندرویدی خود به روز رسانی کردید، ویژگی های جدید آن و همچنین میزان رضایت خود  را با ما در میان گذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر