coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی زنفون 3 ایسوس با طراحی شیشه و فلز

همانطور که انتظار می رود، ایسوس در رویداد “کامپیوتکس تایپی”  مجموعه ای از دستگاه های جدید خود را معرفی خواهد کرد، ما منتظر دیدن سری گوشی های زنفون هستیم: زنفون 3 اولترا  با صفحه نمایش 6.8 اینچی، زنفون 3 دلوکس با 6 گیگابایت رم و زنفون 3 معمولی با قیمت 249 دلار عرضه می شوند. گوشی زنفون 3 ایسوس بیشترین پتانسیل را برای تغییر بازار به نفع خود دارد. این گوشی جانشین زنفون 2 است که با یک سری ویژگی های بهبود یافته در طراحی و مشخصات همراه است که همه ی این ها با قیمت فوق العاده پایین ارائه می شود.

در حالی که سال گذشته، گوشی زنفون 2 ساخت و ساز رنگارنگ داشت،  اما پلاستیکی بود، زنفون 3 ایسوس دارای ساختار پوشش شیشه در قسمت پشت و جلو است که با یک قاب فلزی کنار هم نگه داشته می شوند. دکمه ی تنظیم صدا که در مدل سال گذشته، در قسمت پشت گوشی تعبیه شده بود، در حال حاضر در یک نقطه ی معمول، در کنار گوشی قرار دارد. سطح زیر دوربین نیز در این مدل یک اسکنر اثر انگشت دارد که قابیلت خوبی محسوب می شود.

از نظر ساختار داخلی زنفون 3 ایسوس داری صفحه نمایش IPS ال سی دی 5.5 اینچی است، که در مقایسه با مدل قبلی بزرگ تر شده است. از نقطه نظر پردازشی با پردازنده ی 8 هسته ای اسنپ دراگون 625 با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 کار می کند. از نظر حافظه نیز داری 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته مدل های مختلف فضای ذخیره سازی برای این گوشی عرضه خواهد شد.

در بخش نرم افزاری، یک نسخه به شدت اصلاح شده از اندروید، با گسترش ویژگی های این سیستم عامل هم در عملکرد و هم از نظر ظاهری، برای آن ایجاد شده است. این قابلیت ها شامل پشتیبانی از تم، جلوه های بصری و همچنین سیستم تلفن همراه بهینه سازی شده و Game Genie برای گرفتن به اشتراک گذاری بازی ویدیویی، است

دوربین اصلی زنفون 3 ایسوس یک دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه تشخیص کنتراست، تشخیص فاز و لیزر AF برای تنظیم فوکس کمتر از 0.03s است که در بسیاری از گوشی های پرچمدار محبوب دیده می شود. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل است. همه ی این ویژگی ها برای دوربین موبایل بر روی کاغذ عالی به نظر می رسد، اما با توجه به اینکه گوشی های اخیر ایسوس عمدتا در بخش دوربین عقب مانده اند، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم.

عمر باتری گوشی زنفون 3 ایسوس یکی از رضایت بخش ترین بخش های این گوشی است، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین، قابلیت شارژ سریع توسط آن پشتیبانی می شود.

متاسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان در دسترس بودن زنفون 3 ایسوس وجود ندارد. زنفون 2 پس از معرفی به سرعت در بازار عرضه شد، به همین دلیل انتظار داریم که به زودی شاهد این گوشی باشیم. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 249 دلار برای مدل پایه است که 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. مدلی که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد، با قیمت بیشتری عرضه خواهد شد که در حال حاضر نمی توان گفت چه مقدار خواهد بود.

زنفون 3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر