;
coinex

گوگل فوتوز یک ساله شد

گوگل فوتوز اولین سالگرد خود را با ۲۰۰ میلیون کاربر جشن گرفت.

گوگل فوتوز اولین سالگرد خود را با ۲۰۰ میلیون کاربر جشن گرفت.

اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) از یک سال پیش برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس راه اندازی شد و گوگل هم اکنون برخی از اطلاعات مربوط به این اپلیکیشن را منتشر کرده است.

بنا به گزارشی که بر روی وبلاگ گوگل قرار دارد، در طول این یک سالی که از راه اندازی این برنامه می گذرد، این سرویس ۱.۶ میلیارد انیمیشن، کلاژ و فیلم از اسنپ شات های شما ایجاد کرده است. علاوه بر آن، حدود ۲ تریلیون برچسب با ۲۴ میلیارد سلفی در دسته بندی این اپلیکیشن وجود داشته است.

در حال حاضر این اپلیکیشن ۲۰۰ میلیون کاربر دارد که نسبت به ۱۰۰ میلیون کاربر در ماه اکتبر دو برابر شده اند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که علاوه بر دو اپلیکیشن موبایلی، یک نسخه از آن هم برای دسکتاپ منتشر شده است.

گوگل می گوید که برای سوایپ کردن بین هر تصویری که در این سرویس مبتنی بر کلود ذخیره شده، ۴۲۴ سال زمان لازم است. با توجه به تعداد ذخیره سازی واقعی باید بگوییم که ۱۳.۹ پتابایت از تصاویر در گوگل فوتوز ذخیره شده است. هر پتابایت نیز معادل ۱ میلیون گیگابایت است.

اگر دستگاه شما فضای ذخیره سازی کمی را اجرا می کند می توانید تصاویر آپلود شده را به سایز “کیفیت بالا” تبدیل کنید. برای این کار کافیست بر روی لینک تنظیمات در photos.google.com کلیک کنید. از آنجایی که این عکس ها به صورت آزاد ذخیره می شوند با انجام این کار فضای زیادی را برای تصاویر جدید باز می کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر