coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فبلت زنفون 3 اولترا از شرکت ایسوس

مشخصات فبلت زنفون 3 اولترا از شرکت ایسوس

امروز، ایسوس سه دستگاه جدید به نمونه کارهای اندرویدی خود افزوده است. این سه دستگاه شامل گوشی معمولی زنفون 3،  گوشی بزرگتر  زنفون 3 دلوکس و گوشی فوق العاده بزرگ زنفون 3 اولترا می شود.

در این میان، فبلت زنفون 3 اولترا در اندازه ی بسیار بزرگ، بیش از 6.8 اینچ، عرضه خواهد شد، البته این تنها ویژگی برجسته ی آن محسوب نمی شود، از طرفی مشخصات آن در مقابل رم 6 گیگابایتی گوشی دلوکس ایسوس خیلی چشمگیر نیست ولی می توان گفت که یک فبلت خوب محسوب می شود.

در ادامه مشخصات فبلت زنفون 3 اولترا شرکت ایسوس را با هم بررسی می کنیم:

این فبلت با پلت فرم اندروید 6 مارشمالوی از پیش نصب شده کار می کند، نمایشگر آن یک پنل 6.8 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 در 1920 است، از نقطه نظر پردازشی با تراشه ی اسنپ دراگون 625 هشت هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510، اجرا می شود و همچنین دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4 است. دوربین 23 مگاپیکسلی پیکسل مستر (Sony IMX318) با زوم خودکار برای دوربین اصلی آن و یک ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی آن در نظر گرفته شده است. فبلت زنفون 3 اولترا از نظر حافظه دارای 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که قابلیت ارتقاء با کارت حافظه ی میکرو اس دی دارد. همچنین برای این فبلت باتری بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، در نظر گرفته شده است.

از نظر طراحی، فبلت زنفون 3 اولترا به صورت کاملا فلزی طراحی شده و فاقد هر گونه خطوط آنتن قابل مشاهده است، ایسوس ادعا می کند که این اولین گوشی جهان است که این مورد در آن به طور کامل رعایت شده است. همچنین، با وجود اینکه به عنوان عضوی از خانواده ی زنفون 3 محسوب می شود، طراحی آن کاملا متفاوت از زنفون 3 و زنفون 3 دلوکس است. به طور مثال اسکنر اثر انگشت  آن زیر دکمه فیزیکی هوم در جلوی دستگاه، تعبیه شده است.

این فبلت بزرگ 6.8 اینچی در بخش های صوتی نیز عملکرد ویژه ای دارد، در واقع با پنج اسپیکر استریو و همچنین پشتیبانی فراگیر مجازی DTS 7.1 همراه است.

همانطور که اشاره کردیم این فبلت باتری بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی دارد که به واسطه ی انرژی خروجی1.5 آمپری آن می توان گوشی های دیگر را شارژ کرد.

فبلت زنفون 3 اولترا شرکت ایسوس در تایوان، آسیای شرقی،، چین و اروپا در دسترس خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه در ایالات متحده آمریکا در دسترس باشد، وجود نداد. مدل 64 گیگابایتی این گوشی، تقریبا 479 دلار قیمت گذاری خواهد شد ولی در مورد قیمت مدل 128 گیگاباتی هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

زنفون 3 اولترا فبلت زنفون 3 اولترا

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر