;
coinex

شارژ فوق سریع گوشی های موبایل با تراشه ی جدید مدیاتک

 تراشه ی جدید مدیاتک که با قابلیت پامپ اکسپرس 3.0 معرفی شده می تواند صفر تا هفتاد درصد باتری گوشی های موبایل را تنها در عرض 20 دقیقه شارژ کند.

تراشه ی جدید مدیاتک که با قابلیت پامپ اکسپرس 3.0 معرفی شده می تواند صفر تا هفتاد درصد باتری گوشی های موبایل را تنها در عرض 20 دقیقه شارژ کند.

شاید برای شما هم پیش آمده که قبل از خارج شدن از خانه، منتظر گوشیتان باشید تا شارژ شود؛ البته اگر گوشی هوشمند شما به تراشه ی جدید مدیاتک مجهز شود، دیگر این احساس را تجربه نخواهید کرد.

کمپانی مدیاتک اعلام کرد که پردازنده های جدید، شرایطی را فراهم می کنند که کاربر بتواند از صفر تا هفتاد درصد باتری گوشی را تنها در عرض 20 دقیقه شارژ کند. این قابلیت که با نام پامپ اسکپرس 3.0 شناخته می شود، تا پایان امسال و در تراشه ی مدیاتک هلیو پی 20 و تراشه ی گوشی های هوشمند آینده، در دسترس خواهد بود.

این کمپانی، شارژ یو اس ی نوع سی خود را اولین تکنولوژی در جهان می داند که مستقیما باتری را شارژ می کند؛ این روند از چرخش جریان جلوگیری کرده و مانع از گرم شدن دستگاه می شود.

مدیاتک، اولین تولید کننده ی تکنولوژی شارژ سریع نیست. کوالکوم که از اصلی ترین رقبای این شرکت محسوب می شود، توانست به Quick Charge 3.0  دست یابد، این تراشه می تواند در عرض 35 دقیقه، 80 درصد ظرفیت باتری را پر کند. اوپو، یکی دیگر از تولید کنندگان گوشی های موبایل است که توانست به تکنولوژی شارژ فوق سریع دست یابد؛ این شرکت مدعی است که شارژ کامل باتری ها تنها در عرض 15 دقیقه انجام می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر